Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهرام صیادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری با اشاره به اینکه مرکز استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: طی یک روز گذشته شاهد بستری ۷۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهروندان در برخی شرایط عادی انگاری دارند و اصول بهداشتی آنطور که انتظار می‌رود رعایت نمی‌شود، افزود: با این تفاسیر می‌توان گفت مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۷۴ هزار و ۹۳۶ نفر است.

صیادی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۶۱۸ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۳۰۰ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند، یادآور شد: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۶۲۳۱ نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۸ هزار و ۸۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دلتا خبرگزاری فارس واکسیناسیون البرز کرج اصول بهداشتی ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان