Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از بازداشت یک فلسطینی در عربستان به اتهام توهین به سران این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از عربی 21، مقامات امنیتی سعودی یک مهاجر فلسطینی در عربستان را به اتهام «به خطر انداختن امنیت ملی و توهین به سران این کشور» بازداشت کردند.

«خالد الکریدیس» سخنگوی رسانه‌ای پلیس ریاض اعلام کرد :« یک فلسطینی مقیم عربستان یک کلیپ ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در این کلیپ الفاظی به کار می‌برد که مصداق ضربه به امنیت ملی، نظم عمومی و توهین به سران عربستان سعودی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکریدیس اعلام کرد که مقامات سعودی این فلسطینی حدودا چهل ساله را بازداشت کردند و اقدامات قانونی اولیه علیه وی انجام دادند که به دستگاه‌های قضایی مربوطه تحویل داده شد.

افشای جزئیات جدید از مرگ یک فعال سعودی در زندانلجین الهذلول از شکنجه در زندان‌های سعودی سخن گفت

در فوریه 2019، سعودی‌ها، بیش از 60 اردنی و فلسطینی مقیم عربستان از جمله «محمد الخضری» نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را به اتهام حمایت مالی از مقاومت فلسطین بازداشت کردند.

سازمان‌های حقوق بشری اعلام کردند که متهمان در بازداشت جمعی خود در اوایل سال 2019 تحت شکنجه و آزار و اذیت از جمله چندین ماه ناپدید شدن اجباری، دوره‌های طولانی زندان انفرادی قرار گرفتند.

حساب کاربری «معتقلی الرأی» (بازداشت شدگان اندیشه) در صفحه خود در توئیتر اعلام کرده است: شمار فلسطینیان بازداشت شده در عربستان 160 نفر است.

مقامات سعودی با نسبت دادن اتهامات بی‌پایه و اساس به آن‌ها، زمینه بازداشت‌شان را فراهم کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کد خبر 847875 برچسب‌ها خبر ویژه علی شمخانی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟