Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری آئین اختتامیه اولین دوره استانی جشنواره «فانوس» در مازندران خبر داد.

«عبدالله ملکی» صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری آئین اختتامیه نخستین دوره استانی جشنواره هنری «فانوس» در مازندران خبر داد و اظهارکرد: این مراسم با تقدیر از برگزیدگان جشنواره چهارشنبه ۲۸ مهر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی از حضور ۱۱۰ هنرمند مازندرانی در این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: در مجموع ۷۰۹ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره اعم از تلویزیونی و سینمایی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش آزاد به دبیرخانه ارسال شد و ۲۱۹ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ۱۹ هنرمند برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شوند.

وی گفت: آثار برگزیده در هر بخش به پنجمین جشنواره ملی هنری «فانوس» در استان خراسان رضوی راه می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره فانوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آیین بیل‌گردانی؛ سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج