Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۳ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: شعله‌های حریق منزل مسکونی در منطقه آسیاباد خیابان ۱۲، منزل مسکونی در منطقه خشایار بین هلالی و غزنوی و منزل مسکونی در کوی فدک به علت نشت گاز از اجاق گاز تک شعله با تلاش نیرو‌های عملیاتی مهار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اطفاء حریق در ساختمان متروکه در منطقه بهزادشهر و نیزار حدفاصل میدان سیدخلف به سمت پل شهید دقایقی را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد و افزود: آتش سوزی‌ها در انباری در پشت بام ساختمان مسکونی در منطقه منبع آب به علت روشن گذاشتن زغال، کارگاه نجاری در منطقه دغاغله به علت حرارت دیدن خاک اره در اثر اصطکاک تیغه برش مهار شدند.

قنبری به مهار آتش سوزی نخاله‌های ساختمانی در مسیر راه بند لوله سازی، ساختمان متروکه در سلمان فارسی جنب مسجد انصاری اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان با اعزام به منطقه کیانپارس چهارراه پهلوان با تصادف یک دستگاه پراید با سطل زباله شهرداری مواجه شدند و باایمن سازی مسیر از بروز حادثه برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ نیرو‌های آتش نشانی در عملیات‌های نجات از کابین آسانسور در منطقه کیان آباد خیابان ۱۸ غربی و کیانپارس بین خیابان ۸ و ۹ شرقی، پردیس، ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفاء حریق امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!

حسین یعقوبی اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • مصائب روستای سوخته؛ این‌بار ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نه!
  • رونمایی «شعر شعله‌ور» با حضور حداد عادل
  • بازماندگان امام‌زاده ابراهیم چه می‌گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • بازماندگان امامزاده ابراهیم چی می گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نداشت؛ روایت بازماندگان روستای سوخته
  • امامزاده ابراهیم، هفت روز پس از آتش‌سوزی مهیب
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد