Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تشدید تبلیغات رسانه‌های صهیونیستی در خصوص احتمال عادی‌سازی روابط تل‌آویو با برخی کشور‌های عربی، وزیر همکاری‌های منطقه‌ای کابینه رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تل‌آویو با تمام کشور‌های عربی خاورمیانه ارتباط دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عیساوی فریج» وزیر همکاری‌های منطقه‌ای کابینه رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه، در مصاحبه با پایگاه اماراتی «ارم نیوز» به مسائل مختلفی از جمله عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با تل‌آویو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این وزیر صهیونیست در ارتباط با اقدامات تل‌آویو برای امضای توافق‌های عادی‌سازی روابط با کشور‌های منطقه مدعی شد: «با هر یک از کشور‌های عربی خاورمیانه حتی کشور‌های متخاصم روابط و ارتباط مستقیم و غیرمستقیم داریم».

فریج، مردادماه، نیز در مصاحبه با شبکه آمریکایی «الحره» اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود و گفته بود تل‌آویو تماس‌های مستقیمی با عربستان سعودی و دیگر کشور‌های حاشیه خلیج [فارس]در خصوص ایران دارد.

این وزیر صهیونیست در بخش دیگری از اظهاراتش ادعا کرد: «همانطور که امارات، مصر و اردن وارد [توافق]شدند، ممکن است سلطنت عمان، تونس، قطر و مالزی و تمام کشو‌ها نیز وارد صلح با اسرائیل شوند».

مقامات رژیم صهیونیستی از سال گذشته تاکنون بار‌ها اظهاراتی در خصوص احتمال عادی سازی روابط با کشور‌های عربی از جمله قطر مطرح کرده‌اند؛ اما در پی این ادعاها، کشور‌های مذکور به‌ویژه قطر رسما تأکید کردند تا زمانی که مسئله فلسطین بدون حل‌وفصل باقی مانده، عادی‌سازی روابط با تل‌آویو در کار نخواهد بود.

عیساوی فریج همچنین از «تحرکاتی مثبت» برای حل اختلاف میان امارات عربی متحده و تشکیلات خودگردان فلسطین سخن به میان آورد؛ روابطی که پس از عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌های عربی با تل‌آویو متشنج شد.

او با اشاره به اینکه صحبت‌هایی با برخی مقامات اماراتی و مقامات تشکیلات خودگردان داشته، گفت که طرف اماراتی تمایل دارد در این زمینه نقش مثبتی ایفا کند و عامل مثبتی باشد.

فریج افزود: «یعنی در روز‌ها و هفته‌های آینده تحرکات مثبتی در روند روابط امارات و فلسطین خواهیم دید».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشور های عربی خاورمیانه تل آویو عادی سازی روابط کشور های عربی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو

هزاران نفر از شهرک‌نشینان امشب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو