Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از واشنگتن تایمز، کالین ال پاول، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش روز دوشنبه به دلیل آنچه خانواده اش از عوارض ناشی از کووید -۱۹ توصیف کردند درگذشت.

سامانه وزارت بهداشت آمریکا و همچنین دستیار پاول تایید کرده اند که او سه دوز واکسن آمریکایی دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دستیار پاول، او دوز دوم واکسن فایزر را در ماه فوریه دریافت کرد و در ماه اوت برای سومین دوز، واکسن جانسون اند جانسون را تزریق کرد.

با این حال به گفته دستیار او، پاول به دلیل ابتلا به نوعی سرطان خون موسوم به مولتیپل میلوما تحت درمان قرار گرفته بود و علائمی از بیماری پارکیسنون که به ضعف سیستم ایمنی بدن منجر می‌شود، در او مشاهده می‌شد.

به نظر می‌رسد این اظهارات صرفا بهانه‌ای است تا از زیر سوال رفتن واکسن‌های آمریکایی جلوگیری شود.

بیمارستان نظامی والتر رید در ماساچوست که طی روز‌های اخیر پاول در آنجا بستری بود، اطلاعات بیشتری از بیماری او منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالین پاول ویروس کرونا وزارت بهداشت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود