Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، به مناسبت اعیاد ربیع الاول جشن ازدواج آسان 33 زوج بسیجی در شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در این مراسم 33 سری جهیزیه با اعتبار 825 میلیون تومان به زوج های جوان بسیجی شهرستان حاجی آباد اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار هدایت الله امیری افزود: جهیزیه ها شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش و جاروبرقی است.

او گفت: در استان از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و 500 سری جهیزیه توسط سپاه امام سجاد(ع) و دستگاه های حمایتی تهیه شده و در بین زوج های جوان توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: تا پایان سال هزار سری جهیزیه در استان اهدا می شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج آسان جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی ظهر امروز پنجشنبه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از برجسته ترین شهدا است‌.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به آموخت و پیام وی به سپاه این است که رشد ترقی داشته باشد چرا که نسبت به سایر ارگان‌های نظامی مستثنی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه در همه مخاطرات و مسائل نقش آفرینی می‌کند، عنوان کرد: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و روز شهادت شهید مطهری به این معناست که سپاه دارای دو بال علم و ایمان است.

وی اذعان کرد: نباید بصیرت و درک انسان محدود شود و باید نسبت به علم آموزی اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: وعده صادق عملیاتی است که بسیاری از ابعاد آن آشکار نشده و آن شبیه به واقعه تسخیر لانه جاسوس می‌باشد که سدی را شکست.

کد خبر 6095222

دیگر خبرها

  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است