Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی (طرح صیانت)، بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود.

جلسه کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی (طرح صیانت)، بعد از ظهر امروز ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

بنابر تصمیم اعضای این کمیسیون، جلسات آن هفته‌ای ۲ روز در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صرف نظر از نخستین جلسه‌ای که برای انتخاب هیات رئیسه کمیسیون تشکیل شده، جلسه یکشنبه این هفته، نخستین جلسه و جلسه امروز دومین جلسه این کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی است.

جلسه روز یکشنبه، جلسه شروع به کار کمیسیون بود و در جلسه امروز قرار است کمیسیون بررسی کلیات طرح را آغاز کند.

برچسب ها: صیانت ، مجلس ، طرح صیانت از فضای مجازی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PQd

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صیانت مجلس طرح صیانت از فضای مجازی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی صبح پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اصلی ترین وظایف این است که از اصول متقن و قطعی قانون اساسی که شورای های اسلامی شهر است به درستی صیانت کنیم.

وی افزود: در ساختار قانون اساسی به گونه‌ای پیش بینی شده که کار امورات مردم و تصمیمات محلی، در یک نظام مشارکتی و در یک نظام بر پایه حضور مردم توسط منتخبین اتفاق بیفتد.

رئیس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها گفت: اگر این ساختار را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، می‌بینید که کسانی که قانون را تدوین کردند و آن مردمی با اکثریت قاطع به آن رأی دادند، به دنبال این بودند که در لایه‌های تو در تو و پیچیده تصمیم گیری در کشور، در ابعاد و سطوح مختلف مردم نقش محوری دارند.

عباسی با بیان اینکه شورا از مردم و برای مردم است و در ارتباط با مردم معنای واقعی خود را پیدا می‌کند گفت: فرد در این مقام موضوعیت پیدا نمی‌کند، آن جایگاه مساله و موضوع است، آسیب به افراد وارد نمی‌شود، اگر اشتباهی صورت بپذیرد آن جایگاه‌ها تضعیف می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه شاهد این بودیم که رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و معاونان در کنار هم تبدیل به یک مجموعه منسجم و همفکر و همسو شدند که این ارتباط و این سطح انسجام و آشنایی از فعالیت و تجربیات یکایک افراد، منشأ خیرات خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: اصلی ترین رمز موفقیت این مجمع حضور یکایک شما و استمرار برگزاری این برنامه بوده است و ما موظف هستیم برای ادامه این تشکیلات و ادامه این نهال با یک نگاه بسیار مترقی پدید آمده برای آن فعالیت کنیم.

کد خبر 6088368

دیگر خبرها

  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل