Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدحسین فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: جلسه امروز مجمع نمایندگان با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی که در اولین روز پس از انتصاب سردار زین‌العابدین رضوی‌خرم برگزار شد، جلسه‌ای نسبتا طولانی بود و اعضای مجمع به غیر از ۲ نفر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آن ۲ نیز به دلیل گرفتاری‌هایی حضور نداشتند.

او افزود: در این جلسه نمایندگان مسائل مختلف استان را مطرح کردند و موضوعات متعددی به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ در مجموع چه از لحاظ زمانی که صرف شد و چه به لحاظ محتوا جلسه در نوع خود بی‌سابقه بود.

او تصریح کرد: بخشی از مسائل مطروحه مربوط به پروژه‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف از جمله موضوع آب، بحران آبی تبریز با محوریت اجرای پروژه انتقال آب ارس و در اولویت بعدی پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه بود.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو مسائل مدیریتی استان را دیگر موضوع مطروحه در جلسه خواند و افزود: نمایندگان ضمن تاکید روی شایسته‌سالاری از بلاتکلیفی دستگاه‌ها گله‌مند و خواستار تعیین تکلیف سریع مدیران دستگاه‌های مختلف و فرمانداری‌ها بودند.

فرهنگی بر لزوم ایجاد هم‌افزایی و همگرایی، اجتناب از آزمون و خطا و تفویض اختیار به فرمانداران در سطح شهرستان‌ها تاکید و اضافه کرد: لازم است با توجه به آغاز گام دوم انقلاب، نگاه جدیدی نسبت به مسائل به وجود آید.

اوادامه داد: در جلسه امروز همچنین در ارتباط با معدن و ذخایر معدنی از جمله آلومینا و نفلین سینیت مباحثی طرح و در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، آموزش عالی و پروژه‌های جاده‌ای و حوزه‌های تولید انرژی پیشنهاد‌هایی مطرح شد.

اودر عین حال خاطرنشان کرد: هم نمایندگان و هم آقای استاندار تاکید داشتند، همه در برابر مسائل مختلف مبتلابه استان از جمله مطالبه سهم استان از بخش‌های مختلف اعتبارات پاسخگو باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی  یادآور شد: لازم است، ۵ طی فرآیندی منطقی به همه مسائل مطروحه به صورت همزمان رسیدگی شود تا در جهت توسعه متوازن استان در تمام زمینه‌ها در این مقطع زمانی حساسی که قرار گرفته‌ایم، قدم‌های اساسی برداشته شود.

اومتذکر شد: در نهایت بنا شد جلسات مجمع نمایندگان با استاندار به طور مرتب برگزار شود.

او همچنین اظهار داشت: براساس پیگیری‌های به عمل آمده طی روز‌های آتی برای طرح مسائل مختلف استان دیداری با رئیس‌جمهور خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارجدید مجمع نمایندگان مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان