Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین؛رگیلون پس از اقدام تاثیرگذارش در جریان دیدار برابر نیوکاسل هنوز هم در مرکز اخبار قرار دارد. این بازیکن از داور بازی خواست که بازی را متوقف کند تا به شرایط بحرانی هواداری رسیدگی شود که روی سکوها دچار سکته قلبی شده بود. 

دو تیم تاتنهام و نیوکاسل در حال برگزاری دیدارشان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر انگلیس بودند که ناگهان رگیلون متوجه شد هواداری روی سکوها دچار سکته شده و بازی به همین دلیل متوقف شد تا اقدامات پزشکی لازم بر روی او صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن شب گذشته در گفتگو با رادیو مارکا اظهار داشت:« من خیلی سریع متوجه شدم. مردی را دیدم که روی صندلی‌های ورزشگاه دراز کشیده و فرد دیگری سعی در احیای او دارد. این مرد هیچ واکنشی به تلاش‌ها برای احیای خود نداشت. به داور گفتم یک نفر دارد می‌میرد اما او فکر کرد که من در حال اعتراض هستم و نزدیک بود کارت زردی به من نشان دهد. من به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی با داور حرف زدم و گفتم لطفا زودتر کمک پزشکی بفرست.»

 او در ادامه اضافه کرد:« من بسیار عصبی بودم و فکرم پیش آن مرد بود. خوشبختانه این اتفاق در ورزشگاه رخ داد و ما توانستیم خیلی زود کاری برای کمک به او انجام دهیم. اگر دستگاه احیاکننده نبود، او زنده نمی‌ماند. این اتفاق در زندگی رخ می‌دهد و اتفاق بسیار بدی است.»

رگیلون همچنین در این گفتگو درباره شرایط تیم ملی اسپانیا نیز حرف زد. او درباره سرمربی این تیم گفت:« هرکس فوتبال را بفهمد می‌داند که لوییز انریکه فوق العاده است. این تیم در زمان کوتاهی که دارد بسیار خوب بازی می‌کند. او شایستگی بسیاری برای حضور روی نیمکت تیم ملی دارد.»

این مدافع اسپانیایی همچنین درباره تقویم فشرده برگزاری بازی‌ها اظهار داشت:« یک روز همه ما از هم می‌پاشیم. ما ماشین نیستیم. شما می‌توانید روند رو به افزایش مصدومیت‌ها را ببینید. بار زیادی روی شانه بازیکنان قرار دارد.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تاتنهام فوتبال اروپا هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46)

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار صفر- مس صفر