Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از نامه خود به رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر نفت، دادستان کل کشور و استاندار اصفهان خبر داد.

وی در این رابطه افزود: نامه بنده درباره موضوع سوخت مازوت در اصفهان و گوگرد ناشی از آن و سایر آلاینده ها، خسارت‌های جانی و تبعات بهداشتی حاصل از آن است که از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم که اجازه داده نشود که با جان انسان‌ها در اصفهان بازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیرو دادنامه شماره ۹۲۰۹۹۷۳۷۶۰۲۰۰۹۶۴ مبنی بر آلاینده بودن نیروگاه مذکور و همچنین نامه شماره م/۶/۱۲/پ دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان خطاب به رییس کل دادگستری استان و مکاتبات انجام گرفته با معاون اول وقت قوه قضائیه، مبنی بر خسارت‌های جانی و بهداشتی و همچنین مکاتباتی که نشان می‌دهد اطلاعات غلط توسط برخی متولیان و ذینفعان به گونه‌ای ارائه شده که مصرف مازوت در اصفهان را، گویی به عنوان یک موضوع ساده مورد توجه قرار داده اند و نه به عنوان یک موضوعی که ده‌ها و بلکه صد‌ها نفر از مردم را مورد آسیب جدی قرار می‌دهد.

با این توضیحات و باعنایت به موضوعات عینی و مباحث جدی مرتبط با زیست انسانی در اصفهان، اینجانب به عنوان کسی که در مشاهدات میدانی و پیگیری‌های همه جانبه مشارکت داشته ام، تقاضامندم با لحاظ همه مباحث، موضوع سوخت مازوت در اصفهان و گوگرد ناشی از آن و سایر آلاینده ها، خسارت‌های جانی و تبعات بهداشتی این موضوع در نظر گرفته شود و اجازه داده نشود که با جان انسان‌ها در اصفهان بازی شود.

خواهشمند است با عنایت به همکاری مسئولان استان به گونه‌ای تدبیر شود که اگر قرار است این محصول مازوت مورد استفاده قرار گیرد، در کلانشهر اصفهان و سایر شهر‌هایی که آلودگی می‌تواند خسارت انبوه به بار آورد، چنین موضوعی رخ ندهد و در سایر شهر‌هایی که از نظر مسئولان استانی امکان مصرف وجود دارد، آن هم با لحاظ مباحث زیست محیطی و کاهش حداکثری آلاینده‌ها اقدام شود و از انجام هرگونه مسامحه‌ای که می‌تواند تبعات ناگوار در پی داشته باشد جلوگیری شود.

ضمنا یادآوری می‌نماید که افکار عمومی در سطح استان اصفهان نسبت به موضوع آنقدر حساس شده است که هرگونه بی تدبیری می‌تواند به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی کشور لطمات قابل توجه وارد کند.

منبع:فارس

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس نامه به رئیس جمهور سوخت مازوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران «پاک» است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۸ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای تهران پاک شد  
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • هوای تهران «پاک» است
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است