Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور مالکان جدید و ثروتمند در نیوکاسل، نگرانی هایی را میان تیم های لیگ برتر انگلیس به وجود آورده چرا که نیوکاسل می تواند با شرکت های دولتی عربستان، قراردادهای تجاری سنگینی ببندد

هشتاد درصد از سهام باشگاه نیوکاسل به صندوق سرمایه عمومی عربستان تعلق دارد و نیوکاسل اکنون ثروتمند ترین باشگاه جهان است. پیش بینی می شود نیوکاسل برای کسب درآمد با شرکت های عربستانی، قراردادهای تجاری سنگینی ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به گزارش اسکای اسپورتس، باشگاه های لیگ برتر انگلیس در جلسه اضطراری روز دوشنبه، به ممنوعیت موقت عقد قراردادهای تجاری و تبلیغاتی که مستقیما به کسب و کار مالک باشگاه ها مربوط باشد، رای دادند. فروش باشگاه نیوکاسل به عربستانی ها، نگرانی های زیادی را در لیگ برتر انگلیس به وجود آورده و باشگاه های لیگ برتری نگران قراردادهای تجاری سنگین نیوکاسل با شرکت های عربستانی هستند. در این جلسه، 18 باشگاه لیگ برتر انگلیس به توقف بسته شدن قرارداد تبلیغاتی با کسب و کارهای مرتبط به مالک باشگاه رای دادند. نیوکاسل مطابق انتظار رای منفی داد و منچسترسیتی پس از مشورت با وکلای خود، رای ممتنع داد. لیگ برتر انگلیس هنوز در این خصوص موضع رسمی منتشر نکرده است. 

نیوکاسل در حال حاضر تحت قوانین فیرپلی مالی، می تواند طی دوره سه ساله حداقل 105 میلیون پوند هزینه کند اما نیوکاسل می تواند با شرکت های عربستانی، قراردادهای صوری ببندد. با تزریق سرمایه از سوی شرکت های عربستانی، نیوکاسل به راحتی می تواند افزایش درآمد داشته باشد و از این راه، فیرپلی مالی را دور بزند. توقف موقت عقد قرارداد با شرکت مرتبط به مالک باشگاه، به مدت یک ماه اعمال می شود و باشگاه های لیگ برتری در تلاش هستند این توقف موقت را دائمی کنند. 

یک مقام اجرایی لیگ برتر انگلیس در این خصوص گفت:

اگر این ممنوعیت را اعمال نمی کردیم، دیگر نمی توانستیم جلوی نیوکاسل را بگیریم. اگر آن ها همین حالا با شرکت های عربستانی قرارداد می بستند، می توانستند در ژانویه فراتر از سقف فیرپلی مالی در بازار نقل و انتقالات ژانویه هزینه کنند. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شرکت های عربستانی قراردادهای تجاری لیگ برتر انگلیس لیگ برتر فیرپلی مالی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند، شامگاه یکشنبه تیم‌های فوتبال «فاینورد» و «زووله» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

گل‌های فاینورد در این بازی را «آیاسه یوئدا »(۳۳)، «ایوانوسک »(۴۱)، «سانتیاگو خیمنز »(۶۷، ۸۲) و «لوتشارل گیرترویدا »(۸۰) به ثمر رساندند.

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد.

فاینورد با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد. پیش از این دیدار هم آیندهوون با برتری برابر «اسپارتا روتردام» قهرمانی خود را در لیگ برتر هلند قطعی کرد. فاینورد در رده دوم قرار دارد و توئنته هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097720

دیگر خبرها

  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم