Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: سه‌هزار باشگاه بیلیارد در کشور وجود دارد که یک ظرفیت است.

خبرگزاری میزان - سیدحمید سجادی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تقدیر از پیشکسوتان بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: سه‌هزار باشگاه بیلیارد در کشور وجود دارد که این یک ظرفیت است. در کنار آن هم باید از کرسی‌های بین‌المللی تخصصی بهره‌مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قهرمان‌شدن سخت و قهرمان‌ماندن سخت‌تر است. این رشته ٩٩ مدال در آسیا و جهان کسب کرده که این جای خرسندی است.

وزیر ورزش در جمع پیشکسوتان گفت: اقداماتی در آیین‌نامه صندوق حمایت از پیشکسوتان در حال انجام است تا اتفاق‌های خوبی را شاهد باشیم.

در این مراسم رییس فدراسیون بیلیارد با اهدای هدایایی از وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک قدردانی کرد. همچنین قدیمی‌ترین چوب اسنوکر با قدمت ۶۵ سال به وسیله جهانبانی قدیمی‌ترین عضو خانواده بیلیارد به موزه ورزش اهدا شد.

در حضور وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک از پیشکسوتان این رشته تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: شریف‌نژاد: بودجه ما کفاف طرح‌های پژوهشی را نمی‌دهد/ کاشی: حدود ۸۴ درصد از درآمد ما از طرح‌های پژوهشی تأمین می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: سیدحمید سجادی وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته المپیک سیدحمید سجادی وزارت ورزش وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،اسکندر سجادی با اشاره به نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه شهری، اظهار کرد: اگر قوانین موجود در قانون شوراها به نحو مطلوب اجرا شود در توسعه شهرها و روستاها نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه شوراها بازوی اصلی دهیاران در روستاها و شهرداران در شهرها هستند، افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با کمک شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی گفت: شوراها برحسب وظایف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و اگر اجرایی شود پیشرفت حاکم در شهرهای دنیا، در ایران هم اتفاق می‌افتد.

سجادی تصریح کرد: در دولت سیزدهم از نظر مالی نسبت به شوراها و شهرداری‌ها توجه خوبی شده و اگر تداوم داشته باشد از تمامی ابعاد، شهرها توسعه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با تأکید بر درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود؛ می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای شهر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های انجام‌گرفته در سطح شهر ملموس بوده و این را در اظهارنظرها و ابراز رضایت مردم می‌توان دید، گفت: اینکه شهروندان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر از بهبود شرایط ابراز رضایت دارند؛ این نشان می‌دهد که در شهر حرکتی به‌سوی توسعه، آبادانی و پیشرفت انجام شده است.

سجادی با اشاره به اینکه شورای شهر با مصوبات خود همواره کمک‌حال شهردار بوده است، اظهار کرد: شورای شهر با مصوباتی که لازم بوده به شهرداری کمک کرده است و این موضوع تأثیر خود را در تمام جوانب نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه امروز در همه مناطق بر اساس ضوابط و طرح‌های توسعه‌ای شهر، فعالیت عمرانی انجام می‌شود، گفت: همه نقاط شهر را به یک‌چشم دیده و برای ما مناطق و افراد هیچ فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای کمک به مردم و تسهیل شرایط قدم برداشته‌ایم، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان