Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال لغو بازی این تیم برابر تیم آلومینیوم به علت به حد نصاب نرسیدن بازیکنان این تیم اظهار کرد: نه، این بازی در موعد مقرر برگزار می‌شود. زمانی که عقیلی صحبت می‌کرد، قرارداد بازیکنان ما در حال ثبت شدن در هیئت فوتبال استان خراسان رضوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمایی اظهار کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما به خاطر طلب کوزین بسته شده است. شکایت کوزین در زمان مدیریت هیئت فوتبال خراسان رضوی بود و هیچ کدام از ابلاغیه‌ها به دستمان نرسید. ما به تازگی متوجه شدیم که از سوی فیفا محکوم شدیم. مدیران قبلی باشگاه شهر خودرو مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به وکیل دادند تا جریمه ۳۰ هزار دلاری را کم کند، اما این اتفاق رخ نداد و جریمه به ۷۰ هزار دلار افزایش یافت. علاوه بر این، ما ۱۰ میلیارد تومان از شهرداری مشهد گرفتیم و اسنادش موجود است. ما هر جا می‌رویم باشگاه شهر خودرو بدهی دارد.

او ادامه داد: برخی از بازیکنان ما مشکل خدمت سربازی داشتند که این مشکل را حل کردیم. بازیکنان جذب شده در نقل و انتقالات را نمی‌توانیم استفاده کنیم. علاوه بر این، ۷، ۸ بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند و بازی سختی پیش رو داریم. ان شا الله تا بازی بعدی پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود و می‌توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

معمایی درباره اظهارات هادی عقیلی مبنی بر اینکه ترکیب ۱۱ نفره تیم شهر خودرو برای بازی با تیم آلومینیوم کامل نیست، گفت: منظور عقیلی این بود که کادر فنی نمی‌تواند ۳ دروازه بان را به زمین مسابقه بفرسد، اما اظهارات او را به صورت دیگری منتشر کردند.

فیفا باشگاه شهر خودرو را می شناسد 

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو بیان کرد: فیفا باشگاه شهر خودرو را می‌شناسد و در نامه‌های این نهاد اجرایی نام شهر خودرو درج شده است. متاسفانه برداشت‌های شخصی باعث شده که اتفاقات بدی برای ما رخ بدهد. به طور مثال مسئول هیئت فوتبال استان خراسان رضوی قرارداد مدیر رسانه ما را نگه داشته تا او نتواند کارت بازی بگیرد. مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضوی مهر باشگاه شهر خودرو را لاک کردند و اسم پدیده را نوشتند و تخلف کردند. همچنین جای تاسف است که هیچ کس هم نیست که به داد ما برسد.

او افزود: من نمی‌دانم در صورتی که یک هیئت فوتبال بخواهد یک تیم خصوصی را از بین ببرد، چرا هیچ کس کاری نمی‌کند. من از فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انتظار دارم. البته داوری رئیس اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قول مساعد داده است تا مشکلات باشگاه شهر خودرو را حل و فصل کند.

ما ۸۰ درصد مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کردیم 

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره مهلت پرداخت اجاره بها ورزشگاه امام رضا رو به پایان است، گفت: بله حدود ۳۵۰ میلیون تومان بدهی به ورزشگاه امام رضا، هتل و آژانس‌های هواپیمایی داریم که این مشکل را حل می‌کنیم. البته ما به زور توانستیم ۸۰ درصد مطالبات مالی بازیکنان را بدهیم. به هر حال برخی از اموال حمیداوی مالک باشگاه از سوی دادگاه ضبط شده است. در این وضعیت اسفناک فقط به ما ضربه می‌زنند. همه هیئت‌های استانی پشتیبان تیم خود هستند، اما هیئت فوتبال خراسان رضوی فقط می‌خواهد که تیم شهر خودرو ضربه بخورد.

او افزود: من گلایه‌مند هستم که چرا نهاد‌های نظارتی به موضوع باشگاه شهر خودرو ورود نمی‌کنند. هیئت فوتبال خراسان رضوی سد راه باشگاه شهر خودرو شده و مسئولان مدارک ما را تحویل نمی‌دهند.

معمایی درباره اینکه نام باشگاه پدیده است یا شهر خودرو گفت: اسم باشگاه ما، شهر خودرو است. البته دوستان بحث کمیسیون ماده ۵ را مطرح کردند و امیدوارم این موضوع ظرف یک هفته آینده حل شود تا نام باشگاه شهر خودرو را به ثبت برسانیم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه رضا مهاجری می‌تواند روی نیمکت فنی این تیم بنشیند، گفت: بله، کارت مربیگری مهاجری را گرفتیم و او مشکلی برای هدایت تیم ما ندارد.

او درباره وضعیت طلب کوزین بیان کرد: ما با این مربی صحبت کردیم، اما پرداخت طلبش یک مقدار معطلی دارد. ان شا الله این مشکل حل خواهد شد و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهر خودرو باز می‌شود.

بیشتر بخوانید

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال مدیرعامل باشگاه شهر خودرو هیئت فوتبال خراسان رضوی باشگاه شهر خودرو پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی برای معرفی به سرمایه‌گذاران به ۲ زبان معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، مهدی جعفری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در محل برپایی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اتفاق بی نظیر همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولتی را شاهد هستیم.

وی افزود: از روز افتتاح نمایشگاه، نشست‌های دو جانبه‌ای میان بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها برگزار شده که نتایج امیدوار کننده‌ای به همراه داشته است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور ۸۴ کشور دنیا در این نمایشگاه بیان داشت: حضور هیئت‌هایی از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، کانادا، ترکیه و… در پاویون خراسان جنوبی با مذاکره‌های خوبی همراه بود.

وی با اشاره به حضور نماینده وزارت خارجه در استان گفت: برای استفاده حداکثری از حضور هیئت‌های تجاری و کنسولی برنامه‌ریزی شده است.

جعفری با اشاره به حضور هیئت مدیره اتاق بازرگانی و اتاق تعاون استان در نمایشگاه گفت: برقراری ارتباط با تجار و سرمایه گذاران دیگر استان‌ها و حتی در حوزه بین‌المللی نیز در دستور کار است.

وی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی تمام ظرفیت‌های استان به ویژه سه زنجیره ارزش گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی در قالب کتابی به دو زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار سرمایه‌گذاران و تجار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) هم به ۵ زبان ترجمه شده‌اند.

جعفری با اشاره به اینکه برای کتاب‌های فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش استان بارکد -رمزینه - تعریف شده، اظهار داشت: این رمزینه‌ها دسترسی افراد به اطلاعات کامل و جامع درخصوص ظرفیت‌های استان را تسهیل می‌کند.

وی گفت: ۴۰ شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه زنجیره‌های ارزش و ۶۰ هیئت تجاری از خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند.

کد خبر 748873

دیگر خبرها

  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها