Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:45:28 GMT

محکومیت آلومینیوم در کمیته وضعیت بازیکنان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۳۶۶

کمیته وضعیت بازیکنان رای خود را در خصوص یک بازیکن صادر کرد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را در خصوص شکایت ذبیحی طاهر از آلومینیوم اراک صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از بررسی کمیته وضعیت بازیکنان، باشگاه آلومینیوم اراک به پرداخت 1/720/000/000 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 37/496/000 ریال بابد هزینه دادرسی در حق خواهان (جهانبخش ذبیحی طاهر) محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنینن کمیته وضعیت بازیکنان دعوای خواهان (باشگاه آلومینیوم اراک) را به میزبان 580/000/000 ریال مردود اعلام کرده و قابل رسیدگی نمی داند.

در صورت عدم پرداخت محکوم به در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و مقرارت نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم علیه، اعمال خواهد شد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته وضعیت بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس راهی اراک شد