Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@05:06:06 GMT

۸۱ درصد راه‌های روستایی کشور آسفالت شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۵۸۱

۸۱ درصد راه‌های روستایی کشور آسفالت شده است

ایسنا/البرز معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای جاده‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۲۶۲ روستای البرز، ۲۴۱ روستا آسفالت شده است، افزود:  ۲۱ روستای این استان با ۱۰۳ کیلومتر راه، هنوز آسفالت نشده‌اند که ۵۵ کیلومتر آن مربوط به شهرستان طالقان می‌شود.

خداداد مقبلی روز سه شنبه ۲۷ مهرماه در حاشیه سفر یک روزه به البرز و بازدید از پروژه‌های در دست اقدام راه‌های روستایی استان اظهار کرد: میانگین ضریب برخورداری کشور از راه‌های روستایی آسفالته حدود ۸۱ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی البرز گفت: میانگین ضریب برخورداری استان البرز از راه‌های روستایی ۹۲ درصد است که خوشبختانه این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر طالقان کمترین ضریب برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته را در بین شهرستان‌های استان دارد که باز هم در مقایسه با میانگین کشوری در جایگاه بهتری قرار دارد.

مقبلی با تاکید بر اینکه برای ساخت راه‌های روستایی طالقان نیاز است تا مسئولان استانی برای توزیع اعتبارات، این شهرستان را در اولویت قرار دهند، گفت: اگر این مهم تحقق یابد به زودی همه روستاهای این شهرستان نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۲۶۲ روستای البرز، ۲۴۱ روستا آسفالت شده است، افزود:  ۲۱ روستای این استان با ۱۰۳ کیلومتر راه، هنوز آسفالت نشده‌اند که ۵۵ کیلومتر آن مربوط به شهرستان طالقان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو استان کرمانشاه، بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.

بارش تگرگ در ساعات گذشته برخی محصولات باغی شهرستان پاوه را از بین برد و معابر روستایی را دچار خسارت کرد.

گفتنی است در پی بارش تگرگ تردد در برخی محورهای روستایی به سختی انجام می‌شد.

کد خبر 6098817

دیگر خبرها

  • تولید ۳ درصد گندم کشور در شهرستان بیجار
  • ۵۴ درصد اراضی کشاورزی کشور حدنگاری شد
  • سرمایه گذاری در حوزه‌ گندم‌ به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد