Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷ عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست یک درصد دانشمندان پراستناد موضوعی دنیا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، هفت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست یک درصد دانشمندان پراستناد موضوعی دنیا قرار گرفتند.

محمد حاتمی، از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، امیرحسن امیری از گروه آموزشی شیمی، احسان روحی گل ختمی از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، محمد منفرد از گروه آموزشی مهندسی برق، مسعود میرزائی شهرابی از گروه شیمی، علی کیانی فر از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، و مرتضی اکبری از گروه آموزشی مدیریت مناطق خشک و بیابانی از دانشگاه فردوسی مشهد در این فهرست قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پایگاه ESI ابزاری تحلیلی برای تعیین و تشخیص پژوهش‌های سطح بالا در پایگاه Web of Science است. این پایگاه بیش از ۲۲۲۰۰ مجله علمی را در سراسر جهان پوشش می‌دهد و رتبه‌بندی نویسندگان، مؤسسه‌ها، کشور‌ها و مجله‌ها را در ۲۲ حوزۀ مختلف بر اساس علم اطلاعات و اصول علم‌سنجی انجام می‌دهد. اطلاعات ESI بر اساس اطلاعات یک‌دهۀ گذشته است و هر دوماه یک‌بار رتبه‌بندی و استنادات، شمارش شده و به‌روز می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد یک درصد برتر جهان دستاورد دانشگاهی دانشگاه فردوسی مشهد گروه آموزشی مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!