Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر جمعی از نمایندگان مبنی بر ضرورت پرداخت فوق العاده مناطق جنگی اظهار داشت: پرداخت فوق العاده مناطق جنگی که به همه کارکنان دولت درمناطق جنگی تعلق می گیرد، از طرف ستاد کل نیروهای مسلح هنوز اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتظار ما آن است که هر چه سریع تر این موضوع محقق شود و ستاد کل نیروهای مسلح نسب به پرداخت فوق العاده مناطق جنگی اقدام کند.

کد خبر 5331427 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا مصری فوق العاده مناطق جنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران افغانستان حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی برجام صحن مجلس محمد مخبر محمد باقر قالیباف شورای نگهبان ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا فوق العاده مناطق جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است