Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ محسن نجفیان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته دانشگاهیان این کنگره اظهار کرد: این کمیته فعالیت‌های متنوعی با حضور همه دانشگاهیان در بخش‌های مختلف انجام داده است.

رئیس کمیته دانشگاهیان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با یادآوری اینکه مسؤولیت این کمیته برعهده دانشگاه زنجان است که بسیج دانشجوی استان دبیری آن را برعهده دارد، گفت: از زمان تشکیل این کمیته از همه ظرفیت‌های دانشگاهیان استان استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به نزدیک شده زمان برگزاری کنگره که ششم آبان‌ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، افزود: فعالیت‌های این کنگره تقریبا به پایان رسیده است.

نجفیان با بیان اینکه قبل از برگزاری کنگره یادواره شهدای دانشجوی استان در ۲۹ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: اعتقاد بر این دارم که نباید برنامه‌های کمیته دانشگاهیان تنها مختص به ششم آبان‌ها ماه باشد، بلکه باید استمرار پیدا کند تا یاد و خاطره ۳۳ شهید دانشجوی استان و دیگر شهدا را گرامی بداریم چرا که هر چه داریم از وجود شهداست.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کنگره شهدا نقطه عطفی است که ششم آبان ماه تبلور پیدا می‌کند و نباید چنین برنامه‌ها و فعالیت‌هایی متوقف شود.

جمع‌آوری ۷۰۰ قطعه سند از شهدای دانشجوی استان

در ادامه این نشست دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با اشاره به اینکه استان زنجان ۳۳ شهید دانشجو تقدیم این نظام کرده است، اظهار کرد: از این تعداد شهدا هفت شهید از شهدای دانشگاه فرهنگیان، پنج شهید از شهدای دانشگاه علوم پزشکی، تعداد ۲۰ شهید از شهدای دانشگاه‌های دولتی و یک شهید هم از شهدای دانشگاه آزاد است.

حسین محمدی با بیان اینکه در طول این یک سال فعالیت‌های متنوعی توسط کمیته دانشگاهیان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان انجام شده است، افزود: یکی از اقدامات کمیته دانشگاهیان جمع‌آوری آثار شهدای دانشجو از جمله عکس، فیلم، دست نوشته، وصیت‌نامه، کارت عضویت در کتابخانه و ... است که این آثار در قالب ۷۰۰ قطعه سند بوده است.

وی با بیان اینکه یک بانک اطلاعاتی کامل و جامع از شهدای دانشجوی استان جمع‌آوری شده است گفت: در این رابطه سه کتاب نیز تالیف شده است که یکی از کتاب‌ها مربوط به شهید «ودود روغنی زنجانی» که از شهدای دانشجوی پزشکی است منتشر شده است و دو کتاب دیگر نیز در دست اقدام است که به زودی منتشر خواهد شد.

 وی با بیان اینکه کمیته دانشگاهیان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در طول یک سال  ۱۲ یادواره شهدا برگزار کرده است اضافه کرد: همچنین در این رابطه دو جشنواره فرهنگی و هنری از جمله جشنواره دانشجویان تاریخ‌ساز با موضوع شهدا و جشنواره هنری ققنوس برگزار شده است.

محمدی با اشاره به اینکه در تولیدات رسانه‌ای هم این کمیته فعالیت‌های مختلفی انجام داده است، عنوان کرد: مستندی با نام «خانه پدری»، برنامه «چکه» که به صورت ویژه به شهدای دانشجو پرداخته است ساخته شده است و همین طور مستند شهید «علیرضا ترابی» در دست اقدام است که به زودی منتشر خواهد شد.

 دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با بیان اینکه برای سه شهید شناسنامه هوشمند تهیه و تقدیم خانواده‌ی آنها شده است، افزود: شهید علیرضا ترابی در سازمان ثبت احوال به عنوان یکی از مفاخر استان و نخبه ریاضی ثبت شده است.

محمدی ادامه داد: اجلاسیه پایانی شهدای دانشجو در تاریخ ۲۹ مهر ماه سال جاری با حضور وزیر علوم، فناوری و تحقیقات برگزار خواهد شد که برای اجلاسیه هم برنا‌مه‌های متنوعی تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: کنگره شهدا حسین محمدی کمیته دانشگاهیان رئیس جمهور شهدای دانشجوی شهدای دانشگاه برگزاری کنگره دانشجوی استان کمیته دانشگاه خواهد شد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان