Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@21:28:48 GMT

واکسیناسیون کارکنان ادارات اجباری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۵۲۵۰

واکسیناسیون کارکنان ادارات اجباری شد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: با توجه به لغو دورکاری کارکنان، ضروری است همه کارکنان به محل کار خود بازگردند و از حضور کسانی که حداقل یک دز واکسن نزدند جلوگیری خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه لغو دورکاری و لزوم حضور منظم و کامل کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار به استثنای نیروهای مسلح را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی آمده است: در اجرای بند ۳ از مصوبات هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۴ (ابلاغ شده طی نامه شماره ۷۸۵۸۱ مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۵ رئیس دفتر محترم رئیس‌جمهور) و بند ۶ مصوبات بیست و سومین قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا (ابلاغ شده طی نامه شماره ۱۱۴۸۳۳ مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۵ وزارت کشور) موارد زیر برای اجرا ابلاغ می‌شود:

علائم خطرناک لخته شدن خون در کرونایی‌ها

۱- با توجه به بهبود شرایط کشور از نظر واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا، بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷‌/۸‌/۱۳۹۹ این سازمان از تاریخ ابلاغ این بخشنامه موقوف‌الاجرا اعلام می‌شود. لذا ضروری است همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.

۲- ساعت کار روزانه کارمندان دستگاه‌های اجرایی کماکان مطابق بند ۴ مصوبات بیست و یکمین جلسه مورخ ۱۳۹۹/۳/۳ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با در نظر گرفتن مفاد بند (۳) بخشنامه شماره ۹۹۷۷۸ مورخ ۱۳۹۹/۳/۷ این سازمان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

بخشنانه سازمان اداری

۳- با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور، تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات، ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده ایشان هستند. کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمنی‌سازی جمعی، در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را مبذول دارند.

۴- از روز شنبه اول آبان‌ماه، دستگاه‌ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت نکرده‌اند در محل کار جلوگیری به عمل آورده و در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می‌یابند (به جز مواردی که به تجویز پزشک، دریافت واکسن زیان‌بار تشخیص داده شود) مطابق جزء (الف) بند (۱) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۱۳۹۹/۵/۲۵ و بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۱۳۹۹/۶/۵ این سازمان اقدام کنند.

۵- با توجه به تنوع سویه‌های ویروس کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی)، کماکان برای تمام کارمندان الزامی است و این بخشنامه نباید تلقی به عادی انگاری شرایط شود.

 

برچسب ها: واکسیناسیون کارمندان ، واکسن کرونا ، ادارات دولتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واکسیناسیون کارمندان واکسن کرونا ادارات دولتی دستگاه های اجرایی سازمان اداری محل کار ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل در کوچاندن اجباری فلسطینیان از رفح مشارکت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ینس لرکه» سخنگوی سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو گفت که این سازمان در کوچاندن اجباری فلسطینیان از رفح شرکت نخواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم گذرگاه رفح برای ارسال کمک های پزشکی به غزه باز بماند.

این مقام ارشد سازمان ملل ابراز امیدواری کرد که بیمارستان‌های غزه دیگر مورد حمله قرار نگیرند.

لرکه تصریح کرد: تهاجم احتمالی اسرائیل به رفح می تواند یک قتل‌عام رقم بزند و ضربه بزرگی را به عملیات امداد رسانی در کل نوار غزه وارد کند.

هشدارهای سازمان ملل و نهادهای بین المللی درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح در حالی است که نتانیاه و اعضای افراطی کابینه او همچنان بر ارتکاب در جنایت در رفح اصرار دارند.

کد خبر 6095774

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • سازمان ملل در کوچاندن اجباری فلسطینیان از رفح مشارکت نمی‌کند
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان