Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن کامرانی‌فر در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال مقصر تأخیر یک روزه سفر اعضای تیم پرسپولیس به عربستان بود یا مدیران این باشگاه، اظهار داشت:

فدراسیون در همه اتفاقات فوتبال نقشی پُررنگ دارد و امور بین‌الملل باشگاه‌ها، از فدراسیون دنبال می‌شود. فدراسیون فوتبال خودش را موظف می‌داند که برای باشگاه‌ها تلاش کند و از شرکت‌های هواپیمایی تشکر می‌کنم که حامی فوتبال و باشگاه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کامرانی‌فر که با برنامه «فوتبال برتر» صحبت می‌کرد، در ادامه گفت:

فدراسیون و باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات تلاش کردند و نمی‌خواهیم بررسی کنیم کدام عامل مقصر بوده است. با اتفاقی که برای پرسپولیس افتاده، صلاح نمی‌دانم تقصیرات را گردن کسی بیندازم. وقتی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود می‌کنند، بازیکنان آنها عوض می‌شوند. باشگاه‌های شرق آسیا اما با همان تیم در مرحله حذفی حاضر می‌شوند و در کوران مسابقات هستند.

حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد مقصر اصلی این اتفاق تصریح کرد:

پس از درخواست باشگاه پرسپولیس، بلافاصله کارها را انجام دادیم و به دنبال مقصر نباشید. صدور مجوز پرواز زمان برد و خودم با دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان صحبت کردم. تلاش کردیم مشکل برطرف و زمان پرواز کوتاه‌تر شود. باشگاه پرسپولیس پس از عدم صدور مجوز پرواز شرکت هواپیمایی موردنظرش، درخواست دوم را داد که مشکل حل شد. بهتر بود بازیکنان پرسپولیس به جای رفتن به فرودگاه، تمرین می‌کردند.

«مسئولان باشگاه پرسپولیس سه‌شنبه بعدازظهر درخواست پرواز را ارائه کردند.»، کامرانی‌فر ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:

باید برنامه‌ریزی کنیم و شرایط را به سمتی ببریم که تیم‌های ایرانی، با بهترین شرایط در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند. برای فدراسیون فوتبال مهم است که تیم‌های باشگاهی کشورمان در بهترین رده‌های مسابقات باشند. کارهایی در همین راستا شروع کردیم و تیم‌ها باید با آمادگی در رقابت‌ها شرکت کنند.

حسن کامرانی‌فر با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کرد، یادآور شد:

شاید یکی دو نفر از مدیران باشگاه باید در زمینه اطلاعات مربوط به زمان صدور مجوز پرواز، به مدیریت باشگاه پرسپولیس کمک می‌کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس حسن کامرانی فر باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۵ امروز جمعه به شماره‌پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم‌آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

کد خبر 6095866

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه