Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@08:28:16 GMT

اینشورتاک به فینال نزدیک می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۵۳۶۵

اینشورتاک به فینال نزدیک می شود

امتداد - مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (اینشورتاک) که از تیرماه سال جاری با حمایت بیمه مرکزی و با استقبال گسترده نمایندگان، مدیران و فعالان صنعت بیمه در حال برگزاری است، به فینال خود نزدیک شده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، احسان حق بجانب دبیر اجرایی این رویداد   با بیان این که اینشورتاک در نوع خود یک نوآوری در جهت ارائه حرفه ای خدمات بیمه در قالب سخنرانی های کوتاه محسوب می شود، گفت: ما از ابتدای فرآیند مسابقه تاکید داشتیم که شرکت کنندگان برای استفاده از آموزش ها و اجرای سخنرانی خود نیاز به سفر به تهران نداشته باشند و پروتکل های بهداشتی را در حد اعلای آن رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت فنی یادگیری آنلاین، ضمن دعوت از اساتید، فیلم های آموزشی در داخل استودیو ضبط شد و در دسترس شرکت کنندگان مسابقه قرار گرفت.

او با اشاره به این که از ابتدای شهریورماه دسترسی کاربران به آموزش ها فعال شده است، ادامه داد: کاربران به جای یک بار تماشای آموزش ها، توانسته اند چندین مرتبه فیلم های آموزشی را مشاهده و تمرین کنند.

حق بجانب همچنین به راهبری علاقه مندان در گروه هایی به نام منتورینگ سخنرانی اشاره کرد و با بیان این که به این روش، به سوالات و دغدغه های مخاطبان پاسخ داده شده است،‌ اظهار کرد: تلاش شد کیفیت فن بیان و سخنوری همه شرکت کنندگان نسبت به قبل از مسابقه ارتقا پیدا کند.

دبیر اجرایی رویداد اینشورتاک با بیان این که در این مسابقه تا اینجا همه برنده اند، ادامه داد: هر کسی خود را باید با نسخه قبلی خود مقایسه کند و لذا پیشرفت در همه شرکت کنندگان محسوس است.

او پایان مهرماه را پایان مهلت قانونی ارسال ویدیوهای سخنرانی شرکت کنندگان دانست و با تاکید بر این که این فرصت قابل تمدید نیست، ادامه داد: از ابتدای آبان ماه ویدیوهای سخنرانی طی دو مرحله توسط تیم ارزیابی بر اساس مولفه های از پیش اعلام شده در سایت مسابقه مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از سخنرانی ها برگزیده می شود.

به گفته وی، از افراد راه یافته به این مرحله دعوت می شود در کارگاه آموزشی تکمیلی شرکت کنند و اگر محتوا و قالب سخنرانی ها نیاز به بازطراحی داشته، به آنها کمک می شود که ارائه با کیفیت تری داشته باشند.

حق بجانب با اشاره به این که از بین سخنرانان، ۱۲ نفر برای اجرای فینال مسابقه انتخاب می شوند، ادامه داد: فینال مسابقه به تاریخ پیش بینی شده در پنجم آذرماه به صورت حضوری و با شرکت مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار و در آن سخنرانان برتر سال صنعت بیمه معرفی می شوند.

گفتنی است نخستین مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (Insurtalk) با حمایت بیمه مرکزی و به همت شرکت بیمه تعاون برگزار می شود و یونس مظلومی میدرعامل شرکت بیمه تعاون،‌ رئیس شورای سیاست گذاری این مسابقه است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شرکت کنندگان صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند

محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: برقراری تماس با افراد برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مردم کشور فقط با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می شود.

ناصحی تاکید کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو در سوء استفاده از نام بیمه سلامت باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران