Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی،‌ سرمربی تیم هوادار پیش از دیدار مقابل استقلال اعلام کرده همیشه تقابل با این تیم برایش دشوار بوده است.

به گزارش برنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم فصل خوبی برای ما باشد. چه موقعی که من مقابل استقلال بازی کردم و چه الان که به عنوان سرمربی حضور دارم، دیدار با استقلال برای من خیلی دشوار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تیمی بازی داریم که سخت‌کوش و جنگنده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که یک بازی خوب ارائه دهیم. با توجه به بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند. ما هم تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان مختلفی را جذب کردیم. اعتقاد دارم بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. من دعا می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید و همه از بازی لذت ببرند.

عنایتی درباره شرایط مدیریتی تیم گفت: اتفاقات مختلفی را گذراندیم و جلسات متعددی را برگزار کردیم. علیرضا معصومی در این راه به من خیلی کمک کرد و در بستن تیم شرایط را برای ما مهیا کرد. امیدوارم بتوانم جبران کنم. ایشان با اینکه مالک باشگاه بودند اما هیچ مصاحبه‌ای نکردند. خیلی اتفاقات عجیبی در حوزه مدیریت این تیم رخ داد اما الان یک گروه بسیار خوب در راس کار قرار دارند و من هم به عنوان سرمربی در خدمت تیم هستم. مدیرعامل باشگاه هم مشخص شد و ایشان هم حتما پاسخگو هستند.

سرمربی تیم هوادار درباره شایعاتی درباره تغییر نام این تیم گفت: وقتی مالکیت عوض می‌شود، می‌توانند نام تیم را عوض کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه