Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد از پیش‌بینی بیش از ۲۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبرداد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده روی در محلات آسیب پذیر شهر یکی ازمهمترین برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی از  کتاب( خانواده ایده آل، ازدواج آسان و آگاهانه ) به نویسندگی آقای استواری نویسنده اسدآبادی با حضور معاون امور جوانان استان رونمایی خواهد شد، افزود: مسابقات تکواندو آقایان و بانوان، سرکشی از خانواده‌های شهدا، اجرای برنامه ورزش باستانی و زورخانه‌ای، مسابقه فوتسال بخش پیرسلمان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی بانوان و آقایان، دیدار با امام جمعه، مسابقات بومی محلی طویلان سفلی، مسابقات طناب کشی در محله محمودبیگی، مسابقات داخلی رشته والیبال، بسکتبال و کاراته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حال اجرا در این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدپناهی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای۳۵ هیئت ورزشی بوده که این هیئت‌ها با نارنجی شدن وضعیت کرونای شهرستان فعالیت خود را دوباره آغاز کرده اند، یادآور شد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای هزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته بوده که از این تعداد۱۱۰ نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به کاهش ورزشکاران سازمان یافته شهرستان خاطرنشان کرد: شرایط کرونا یکی از مهمترین دلایل کاهش ورزشکاران سازمان یافته شهرستان بویژه در میان بانوان اسدآبادی بوده در حالی که پیش از کرونا تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان بیش از سه هزار نفر بود و از این تعداد۷۰۰ نفر از ورزشکاران سازمان یافته شهرستان را بانوان تشکیل می‌دادند.

صمد پناهی در ادامه با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات قویترین مردان روستایی و عشایر استان همدان انتخابی رقابت‌های کشوری به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان درگزین برگزار شد، اضافه کرد: تیم اعزامی قویترین مردان روستایی شهرستان اسدآباد به این مسابقات رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها هفته تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان کروناویروس مسابقات قویترین مردان همایش پیاده روی رونمایی کتاب ورزشکاران سازمان یافته شهرستان هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان