Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: اظهارات رئیس جمهور آذربایجان نه با حُسن همجواری سازگار است و نه با یک سیاست‌ورزی درست تطابق دارد، یک نوع بحران‌آفرینی است که بیشتر نگران هستیم دست‌های دیگری به دنبال بر هم زدن روابط کشورهای همسایه باشند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا، احمد وحیدی ظهر امروز در حاشیه نشست تخصصی روند برنامه تحول راهبردی مبارزه با مواد مخدر درباره اظهارات بی‌پایه رئیس جمهور آذربایجان مبنی بر اینکه ارمنستان به مدت 30 سال با کمک ایران، مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرده است، اظهار کرد: این اظهارات را هیچ کس در دنیا تأیید نمی‌کند، آمارهای رسمی وجود دارد که 90 درصد کشفیات مواد مخدر در دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و برخی از کشورهای مدعی کمتر از یک درصد کشفیات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور افزود: این ادعا خوب نیست، نه با حُسن همجواری سازگار است و نه با یک سیاست‌ورزی درست تطابق دارد،  یک نوع بحران‌آفرینی است که بیشتر نگران هستیم دست‌های دیگری به دنبال بر هم زدن روابط کشورهای همسایه باشند و از این منظر می‌خواهند چنین کاری را شکل دهند.

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون بیش 3 هزار شهید و 12 هزار جانباز و میلیاردها میلیارد هزینه در بحث مقابله با مواد مخدر داشته و در این راه سینه سپر کرده است تا مواد مخدر به جاهای دیگر منتقل نشود، لذا امیدواریم اظهارات خلاف واقع خود را اصلاح کنند.

این مقام مسئول درباره انتخاب استانداران نیز گفت: انتخاب استانداران روال معقول و منطقی دارد که این روال انجام می‌شود، تعجیلی که برخی در اظهارات خود درباره انتخاب استانداران مطرح می‌کنند، به نظرم معقول نیست چون استاندار باید از تمام ابعاد بررسی شود و تمام دستگاه‌های ذیربط بتوانند نظراتشان را بدهند تا استاندار بتواند با قدرت عمل کند.

وحیدی با بیان اینکه هیچ تأخیری در این ماجرا روی نداده و روال کار به طور طبیعی در حال انجام است، متذکر شد: بررسی اولیه، ایجاد تفاهمات لازم و اخذ نظر از دستگاه‌های نظارتی در انتخاب استاندار برای ما بسیار مهم است. تاکنون نیز استانداران بسیار ارزشمندی انتخاب شده‌اند، نباید بعضی هرچند اندک استانداران توانمند را که امروز مسئولیت دارند، تضعیف کنند.

وزیر کشور متذکر شد: تضعیف استاندار به معنای تضعیف خدمت به مردم است، یعنی کسی که فکرش باید توجه برای خدمت به مردم باشد نباید با اظهارات برخی رسانه‌ها هرچند اندک، نگرش‌اش متوجه دیگر مسائل شود.

معاون دادستان‌کل: چشم‌مان را بر قاچاق مخدر ببندیم، اروپا و آمریکا جوان سالم نخواهند داشتدبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: مقامات آذربایجان حداقل به افکار عمومی خود احترام بگذارندواکنش رئیس پلیس مواد مخدر به ادعای الهام علی‌اف: یا اطلاع ندارد یا اطلاعات اشتباه دارد؛ همکاری خوبی با پلیس آذربایجان داریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخاب استانداران انتخاب استاندار مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای هیأت دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

موافقت رئیس جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229635 برچسب‌ها کرمانشاه هیات دولت سید ابراهیم رئیسی اشتغال

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است