Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده مشهد با اضافه کردن بازیکنان رده امید خود به لیست بزرگسالان توانسته تعداد بازیکنانش را به حدنصاب برساند

تیم پدیده مشهد که بازیکنانش به گفته مربی این تیم برای هفته نخست به حدنصاب نمی‌ رسیدند، لیست خود را با نفرات امیدش پر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، هادی عقیلی مربی تیم فوتبال پدیده مشهد روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اعلام کرد که تعداد بازیکنان این تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی و همچنین مشکلات سربازی و دانشگاهی، به حد نصاب نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو بحث لغو شدن این بازی نیز به دلیل به حدنصاب نرسیدن تیم پدیده وجود داشت، اما از مشهد خبر رسیده که این باشگاه با اضافه کردن بازیکنان رده امید خود به لیست بزرگسالان توانسته تعداد بازیکنانش را به حدنصاب برساند تا برای دیدار با آلومینیوم وارد زمین شود.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که بعد از راه‌یابی به ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسلونا در بازگشت به فرانسه، ‏چهارشنبه شب لوریان را 4-1 شکست داده بود دیشب مقابل لوآور ‏موفق نبود و به زحمت توانست به تساوی 3-3 برسد. ‏

با وجود این نتیجه شکی نیست که پاری سن ژرمن قهرمان این فصل ‏فرانسه خواهد شد. تمرکز شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر تنها ‏به لیگ قهرمانان اروپا و بازی با دورتموند در نیمه‌نهایی است. ‏

کیلیان امباپه و یارانش چهارشنبه شب باید در آلمان و در ورزشگاه ‏ترسناک سیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند می‌روند. انریکه با جو ‏این ورزشگاه آشناست و می‌داند بازیکنانش باید برای مصاف با ‏دورتموند از نظر ذهنی و بدنی در آمادگی کامل باشند. به خصوص در ‏شرایطی که آنها چند هفته متراکم و سخت را پشت سر گذاشته‌اند. ‏

روزنامه لوپاریزین گزارش داد که به همین علت لوئیس انریکه امروز ‏یکشنبه را به بازیکنان پی‌اس‌‌جی استراحت داده است. ‏انریکه به بازیکنانش گفته که دوشنبه صبح برای یک تمرین باید ‏خودشان را به باشگاه معرفی کنند. پاری سن ژرمن سه‌شنبه به آلمان پرواز کرده و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک انجام خواهد داد. ‏

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ