Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه های فرشید اسماعیلی گفت: از بازيكنی كه طی يک سال فقط  ٣٧٪؜ گرفته، چه انتظاری داريد؟ طبق اعلام رسمی مدير عامل قبلی استقلال در رسانه ها در خردادماه، فرشيد اسماعيلي ٣٧ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است

مدیر برنامه های فرشید اسماعیلی در مورد نامه موکلش به کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ابراهيمی، مدير برنامه های فرشيد اسماعيلی در مورد اخباری كه امروز در رسانه ها مبنی بر اينكه اسماعيلی خواستار لغو مجوز حرفه ای استقلال شده است منتشر شد گفت:

 از محتوای نامه ای كه ٥٠ روز از ارسال آن می گذرد، كسی جز باشگاه استقلال، خود بازيكن و كنفدراسيون فوتبال آسيا از جزييات ان خبر ندارد و اگر بعد از اين مدت طولانی اين موضوع رسانه ای شده، چندان جای تعجب ندارد. اما واقعيت ماجرا اين است در زمان مديرعامل قبلی چند بار نامه های رسمی زديم كه بدون جواب ماند و هيچ علاقه ای هم به جواب گويی شفاف نداشتند. تنها نامه هايی كه از استقلال می آمد، ابلاغيه و اخطار بود. حتی اينكه نوشته اند در زمان مصطفی آجورلو كسی به باشگاه مراجعه نكرده درست نيست، نامه رسمی هم موجود است كه ١٧ مهر به ايشان ارسال شد و وقتی ديروز از منشی دفتر ايشان سوال كردم گفتند هیچ جوابی ندارند. مصطفی آجورلو هم  درخواست ما را بی جواب گذاشته و فعلا درگير فصل جديد است.

او می گوید فرشید اسماعیلی فصل قبل فقط 37 درصد پول گرفته است:

از بازيكنی كه طی يک سال فقط  ٣٧٪؜ گرفته، چه انتظاری داريد؟ طبق اعلام رسمی مدير عامل قبلي در رسانه ها در خردادماه، درصد پرداختی فرشيد اسماعيلي ٣٧ درصد بوده است. با مدارک ثبتی مستند مي توانيم ثابت كنيم حتی از خردادماه تا امروز چندين نامه جديد هم زده شده كه بدون پاسخ ماند، پس بهتر است تمام ماجرا بازگو شود تا طرفداران استقلال از واقعيت خبر داشته باشند. به هيچ عنوان فرشيد اسماعيلی خواستار لغو مجوز حرفه ای استقلال نبوده و نيست و فقط نامه ای جهت اطلاع داده و اين يكی از مفاد آيين نامه كنفدراسيون فوتبال آسيا جهت اطلاع رسانی است كه مورد رسيدگی قرار می گيرد. حتی ديروز هم به امور بين الملل استقلال اطلاع دادم تا مديرعامل را در جريان بگذارند كه متاسفانه مصطفی آجورلو هنوز جوابی نداده است.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور ربانی‌مهر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان، شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان در این نشست گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی کمک کنند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: بازار مرغ همدان در وضعیت ثبات قیمت است و قیمت مرغ در همدان ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل است و بیش از مصرف، مرغ تولید می‌شود و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توزیع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

کد خبر 6098417

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی