Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:15:05 GMT

تمرین ویژه برای شاگردان یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۵۸۸۵

تمرین ویژه برای شاگردان یحیی گل محمدی

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

به گزارش برنا؛ سرخپوشان پایتخت از ساعت 11:30 امروز سه‌شنبه زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

تمرین با گرم کردن و کار با وزنه در سالن بدنسازی و زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و بازیکنان پس از 25 دقیقه، راهی زمین چمن ورزشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسکاری‌های تحت فشار در قالب دو گروه و فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت و پس از آن، کارهای هدفمند و تاکتیکی در برنامه بود که طی آن،  کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان انتقال داد.

همه بازیکنان در کلیه بخش‌های تمرین 90 دقیقه‌ای امروز بدون مشکل حضور داشتند. مهدی مهدی خانی هم تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد تا هر چه زودتر به آمادگی لازم برسد و در تمرینات گروهی شرکت کند.

پرسپولیس تا قبل از سفر به اهواز که پنجشنبه انجام خواهد شد، دو جلسه تمرینی در برنامه دارد و بعدازظهر پنجشنبه هفته جاری، تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت زمین فوتبال پرسپولیس فولاد تمرین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد.

کد خبر 6095811

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس