Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا 27 مهر ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا  گفت: روز گذشته ۲۶۴ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۷۹ بیمار جدید شامل ۱۷ بستری و ۶۲ مورد سرپایی ، شناسایی شدند.

شریف زاده افزود: از این تعداد ۲۵ مورد از بیرجند ، ۶ مورد از سربیشه ، ۲ مورد از فردوس ، ۴ مورد از نهبندان ، ۲ مورد از درمیان ، ۴ مورد از طبس ، ۲ مورد از خوسف ۱۲ مورد از زیرکوه ، ۲ مورد از بشرویه و ۲۰ مورد از قائنات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان گفت: همچنین از ۵۳۷ تست سریع کرونا ۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

شریف زاده گفت: در حال حاضر ۱۶۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۲ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان افزود: از این تعداد ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱ نفر نامساعد است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۵۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۴۸ بیمار شامل ۱۱ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۲۳۹ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا دیروز  ۹۰ هزار و ۱۲۹ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۲ هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

شریف زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۴۷۴ هزار و ۷۱۳ نفر واکسن نوبت اول و ۲۵۰ هزار و ۵۵۴ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی واکسیناسیون کرونا کرونا در خراسان جنوبی کرونا در استان ۲ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی

از دیروز سامانه بارشی در خراسان جنوبی فعال شده که بارش باران در این ایام در نزد قدیمی‌ها به شیشه ۳۶ معروف است.

بارش ها سبب بروز خسارت در برخی از نقاط استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد