Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رسیدگی به امور مساجد و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ۲۵ هزار بسته معیشتی در مساجد محوری توزیع کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسینم، مرکز رسیدگی به امور مساجد با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  25هزار بسته معیشتی را از طریق مساجد محوری استان تهران بین نیازمندان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در مسجد مسجد المهدی(عج) تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین محمد‌ابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه مساجد گفت: پیرو تدبیر مقام معظم رهبری که فرمودند کمک‌های مؤمنانه با مرکزیت مساجد توزیع شود، مرکز رسیدگی به امور مساجد با تمام دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده بودند، مکاتباتی را انجام داد. اولین دستگاهی که در این زمینه داوطلب شد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بود. این بنیاد 10 هزار بسته معیشتی را با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بین 371 مسجد استان تهران توزیع کرد که این تعداد با اهتمام خیران و ارکان مساجد به 25 هزار بسته افزایش یافت.

وی در خصوص علت انتخاب این مساجد گفت: این 371 مسجد در استان تهران مساجد محوری‌اند و در زمینه فعالیت‌های اجتماعی پیشگام‌اند. اغلب این مساجد، مراکز نیکوکاری دارند و به‌طور نظام‌مند نیازمندان محلات خود را شناسایی و در مراسمات مختلف از آنها حمایت می‌کنند.

در این مراسم سید محمد مهدی حسینی مدیر روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرات امام(ره)، حجت‌الاسلام ذاکر معاون فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد و رضا اعرابی معاون اجرایی این مرکز و حجت‌الاسلام میرخلیلی امام جماعت مسجد المهدی(عج) خیابان نبرد حضور داشتند.

مسجدمحوری سرلوحه اقدامات بسیج باشد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز رسیدگی به امور مساجد محرومیت زدایی مناطق محروم مسجد مرکز رسیدگی به امور مساجد محرومیت زدایی مناطق محروم مسجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان مرکز رسیدگی به امور مساجد بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«فضل‌الله رنجبر» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

- شناختی از ترکیب منتخبین فعلی ندارم و نگاهم صرفاً خدمت به مردم است.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس دوازدهم وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون عمران و یا امنیت ملی و سیاست خارجی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

نرخ بالای فلاکت، مشکل بیکاری و تورم و آسیب‌های اجتماعی / ‏‬ بهترین راهکار برای حل این مشکلات هم افزایی بین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و تاثیرگزاران در استان است که باید برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار در کنار امنیت سرمایه گزاری و کاهش هزینه‌های تولید و حجم واسطه‌ها انجام شود و همچنین بهبود سیستم توزیع و نظارت از ذیگر لازمه‌های در کرمانشاه است.

استفاده از ظرفیت‌های خوب در استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مرز، گردشگری، و کشاورزی باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک نگاه ویژه ملی از سوی دولتمردان مرکز دارد؛ نمایندگان باید تلاش کنند تا این نگاه ویژه ملی به استانی که به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند، ایجاد شود.

برای آسیب‌های اجتماعی بهرتین راهکار بر اساس تجربه کاری ام تلاش برای ردیف اعتباری ویژه و اختصاصی در قانون بودجه سالیانه کشور است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای متخصص حوزه فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جهت اجرای طرح‌های مناسب در محلات جامعه هدف است.

کد خبر 6081582

دیگر خبرها

  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد