Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:36:06 GMT

شبکه یاریگران منطقه 3 راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۶۰۱۷

خبرگزاری آریا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از ایجاد شبکه یاریگران به منظور افزایش سرمایه های اجتماعی برای فعالیت های خیرخواهانه با آموزش افراد علاقمند، فعال و موثر خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح توانمندسازی دبیران کانون رفاه محلات، هشت گام پیش بینی شده و به ترتیب اولویت، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: از نکات مهم فعالیت های اجتماع محور، مشارکت دادن مردم در برنامه ریزی ها از طراحی تا اجرا و ارزشیابی، برای ارتقاء کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی می باشد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ابراز داشت: شبکه سازی و تقویت نقش اجرایی کانون های محلی، ایجاد بستر مناسب جهت جلب مشارکت افراد، تشکیل و فعالیت کانون رفاه(خیرین) محلات از اهداف این طرح می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده