Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علیرضا شهبازی رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس در تشریح نشست این کمیته با دیوان محاسبات برای بررسی بودجه پیشنهادی دیوان برای سال ۱۴۰۱ گفت: در این نشست ابتدا مباحثی در خصوص بودجه سال جاری مطرح و سپس بودجه پیشنهادی دیوان برای سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این میان به صورت ویژه موضوع نحوه افزایش حقوق‌ها بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحث افزایش ده درصدی حقوق و دستمزد و به صورت پلکانی مورد تاکید قرار گرفت زیرا افرادی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند باید افزایش حقوق بیشتری داشته باشند، همچنین هزینه‌هایی که افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ به دنبال دارد، میزان طلب بازنشستگان از سال قبل و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان امسال بررسی شد.

شهبازی تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه میزان افزایش حقوق را در بودجه سال ۱۴۰۱ میان ده تا سی درصد یا به طور متوسط ۲۵ درصد اعلام کرده است.در خصوص هزینه های جاری و تملک دارایی هم مباحثی مطرح و مقرر شد، بودجه پیشنهادی دیوان محاسبات برای سال ۱۴۰۱ در نشست کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس تصویب و به صحن کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات ارسال شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دیوان محاسبات عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی علیرضا شهبازی بودجه پیشنهادی دیوان دیوان محاسبات افزایش حقوق برای سال سال ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین‌المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد