Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:42:12 GMT

ترکیب 11 نفره آلومینیوم مقابل شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۶۳۲۳

ترکیب 11 نفره آلومینیوم مقابل شهر خودرو

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ترکیب اولیه تیمش مقابل شهر خودرو خراسان رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف شهر خودرو که اجازه استفاده از بازیکنان تازه‌وارد خود را به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ندارد، آن‌سوی میدان حریف مشهدی با خریدهای تازه خود به مشهد سفر کرده و خطیبی امیدوار است با درخشش این بازیکنان آلومینیوم بتواند گام نخست را در فصل جدید لیگ برتر با موفقیت و کسب 3 امتیاز بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اراکی‌ها از ساعت 16 باید در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقابل شهر خودرو خراسان  به میدان بروند و رسول خطیبی سرمربی باتجربه آلومینیوم نیز نفرات زیر را برای حضور در ترکیب اولیه تیمش برگزیده است:

عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، امید سینگ، علیرضا نقی‌زاده و ساسان حسینی

 

نکته جالب‌توجه در ترکیب آلومینیوم، میدان دادن خطیبی به 4 خرید تازه خود است؛ وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، علیرضا نقی‌زاده و ساسان حسینی بازیکنانی هستند که در بازار تابستانی به آلومینیوم پیوستند و حالا امروز اولین تجربه خود را در پیراهن ایرالکو به دست می‌آورند.

 

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم