Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائورو ایکاردی روزهای بسیار بدی را می گذراند و مشکلات زندگی خصوصی اش ممکن است روی زندگی حرفه ای اش هم تاثیر بگذارد

زندگی خصوصی مائورو ایکاردی، حالا دیگر خیلی هم خصوصی نیست چرا که تمام جزئیات ماجراهای او و وندا نارا در رسانه ها در حال انتشار است.

طرفداری | مائورو ایکاردی مهاجم 29 ساله پاری سن ژرمن با ماریا اوجنیا سوارز، مدل و خواننده آرژانتینی در ارتباط بوده و وندا نارا، همسر ایکاردی از این مسئله باخبر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی پس از این اتفاق، تمرینات پاری سن ژرمن را ترک کرد و به میلان رفت تا وندا نارا را برای بازگشت به پاریس متقاعد کند. با این حال او موفق نبود چرا که دیروز وندا نارا عکسی از دستش بدون حلقه ازدواج منتشر کرد و می خواهد طلاق بگیرد. این مسئله می تواند روی پاری سن ژرمن هم تاثیر بگذارد.

به گزارش RMC فرانسه و به نقل از LAM آرژانتین، ایکاردی به پاری سن ژرمن اطلاع داده اگر همسرش برنگردد، دیگر برای این باشگاه بازی نخواهد کرد و درخواست فسخ قرارداد می دهد. با این حال فسخ قراردادی که تا سال 2024 معتبر است، می تواند برای ایکاردی سخت و هزینه بر باشد. در این موضوع، وندا نارا ایجنت ایکاردی که قرارداد را امضا کرده هم دخیل خواهد بود. همه این ها در حالی است که با وجود غیبت ایکاردی در تمرینات روزهای اخیر پاری سن ژرمن، نام این مهاجم آرژانتینی در لیست پی اس جی برای بازی با لایپزیش در لیگ قهرمانان، گنجانده شده است. 

در همین راستا بخوانید:

مدل آرژانتینی رابطه با مائورو ایکاردی را انکار کرد: اصلا او را نمی شناسم! ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان غیبت ایکاردی در تمرین امروز پاری سن ژرمن به علت مشکلات خانوادگی رونمایی از معشوقه جدید مائورو ایکاردی؛ بازیگر و مدل مشهور آرژانتینی وندا نارا، مائورو ایکاردی را به خیانت متهم کرد؛ پایان رابطه زوج پُر حاشیه؟

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن وندا نارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!