Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 12554 واحدی معادل 0.87 درصد به یک میلیون و 449 هزار و 470 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 72 واحدی به 20 هزار و 378 واحد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امروز تالار شیشه‌ای در معاملات چهارمین روز کاری هفته (سه شنبه بیست و هفتم مهرماه 1400)، شاهد صعودی شاخص‌های منتخب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش 3124 واحدی معادل 0.87 درصد به رقم 360 هزار و 734 واحد رسید.
شاخص کل هم وزن نیز، با رشد 4380 واحدی، عدد 398 هزار و 347 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 2762 واحدی به رقم 251 هزار و 250 واحد رسید.
همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 15440 واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و 845 هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 12622 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 92 هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 14574 واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و 824 هزار واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی وغدیر، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و اخابر با بیشترین افزایش ، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی شپدیس، کالا و لپارس، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
با پایان فعالیت بازار سرمایه در چهارمین روز کاری بازار سرمایه در چهارمین هفته پاییز، معامله‌گران بورس 6 میلیارد و 932 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب 518 هزار و 518 نوبت م
امله و به ارزش 48 هزار و 949 میلیارد ریال داد و ستد کردند.
در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد وایران(لیزینگ ایرانیان) با 4.98 درصد رشد و پس از آن، نمادهای دلقما، شلعاب، پاسا و غبشهر بود. همچنین نماد معاملاتی غشصفا(شیرپاستوریزه‌پگاه‌اصفهان‌) با 5 درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای لپارس، ساربیل، رتکو و خموتور قرار گرفتند.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاخص کل کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۴.۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۹۵۵ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۹,۳۸۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۲۰۹.۲۱۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۵۶.۶۱۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750658

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص