Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این دیدار با بیان اینکه قهرمانان کشتی، الگوی نوجوانان و جوانان کشور هستند گفت: نظام، حاکمیت و دولت به وضعیت این قهرمانان رسیدگی کند.

وی ادامه داد: وقتی افتخارآفرینی کشتی گیران در رقابت‌های جهانی دیده شود، نوجوانان و جوانان به ورزش ترغیب می‌شوند و از خیلی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دور می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر تصریح کرد: این مدال آوران زندگی خود را گذاشته و اردوهای شبانه روزی را در شرایط سخت قرنطینه تحمل کرده اند تا افتخار برای ایران عزیز کسب کنند و به نوعی برند نظام و مملکت محسوب می‌شوند.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه پیشنهاد داد تا کارگروهی تشکیل تا به مشکلات این ۱۳ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ رسیدگی شود.

در ادامه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: افتخار می‌کنم که در دفاع مقدس، جبهه‌ها و در هر سمتی که بوده ام به مردم خدمت کردم و ما خادم ملت هستیم. من چه در وزارت نفت و چه در وزارت راه و شهرسازی به دنبال خدمت رسانی به مردم و ایران اسلامی بوده و هستم.

وی با تقدیر از افتخارآفرینی‌های کشتی گیران در رقابت‌های جهانی نروژ گفت: باید این قهرمانی‌ها دیده شود و من در این مورد با دکتر رئیسی رئیس جمهور نیز صحبت کرده و گفته ام حتماً از این قهرمانان به نحو شایسته تجلیل و حمایت شود و رئیس جمهور هم موافق این موضوع بودند.

قاسمی تصریح کرد: با ایجاد کارگروه برای حل مشکلات مدال آوران رقابت‌های جهانی نروژ موافق هستم و این موضوع را دنبال خواهم کرد و مقرر شد تا ۱۰ روز آینده این کارگروه تشکیل شود.

رئیس فدراسیون کشتی نیز یکی از این اعضای کارگروه خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی رستم قاسمی وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی علیرضا دبیر فدراسیون کشتی وزارت راه و شهرسازی رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است

علیرضا دبیر و سایر مسئولان کشتی ایران اعلام می کنند اگر تیم ملی کشتی ما در المپیک پاریس بیشتر از یک مدال طلا بگیرد، کار بزرگی کرده است. با این حال باید گفت تیمی که در مسابقات گذشته المپیک و جهانی شش طلا بگیر داشته، چرا انتظارش در مسابقات المپیک 2024 باید تنها یک مدال طلا باشد؟

به گزارش طرفداری، در مسابقات گذشته جهانی و المپیک مردانی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد موفق به کسب مدال طلا شده اند.

در این میان یزدانی 4 بار، زارع و گرایی 2 بار و سه کشتی گیر دیگر هر کدام یک بار مدال طلا را در آوردگاه جهانی و المپیک کسب کرده اند. به عبارتی این شش مرد طلایی ایران در آوردگاه های گذشته روی هم 11 مدال طلا گرفته اند و انتظار تنها یک مدال طلا از کسانی که روی هم 11 بار در جهان و المپیک طلایی شده اند، انتظار پایینی است. شاید هم علیرضا دبیر این گونه می گوید تا سطح توقع را از 11 مردی که فعلا سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2024 را دارند، پایین بیاورد.

به هر حال کشتی ایران در دوره گذشته روی هم رفته یک طلا توسط گرایی، یک نقره توسط یزدانی و 2 برنز توسط ساروی و زارع به دست آورد و این بار می توانیم بیشتر از دوره گذشته روی مردانمان حساب کنیم. به خصوص روی امیرحسین زارع و امین میرزازاده که همین سال قبل در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است