Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص اشتراک پذیری گاز در نیمه نخست سال جاری گفت: در بهار و تابستان امسال بیش از 16 هزار و 500 متقاضی، مشترک گاز طبیعی در استان گیلان شده اند.


وی با اعلام این خبر اظهار داشت: با گازرسانی و اشتراک پذیری صورت گرفته هم اکنون بیش از 96 درصد خانوارهای روستایی و 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

97 درصد خانوارهای شهری گیلان برخوردار از گاز طبیعی می باشند.


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه بالغ بر یک میلیون و 160 هزار مشترک در استان گیلان، مصرف کننده گاز هستند، گفت: افزایش روزافزون تعداد مصرف کنندگان گاز، اهمیت رعایت نکات ایمنی گاز را بیش از پیش دوچندان می سازد.


حسین اکبر در همین راستا از همه ادارات و نهاد های مرتبط بویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش درخواست کرد تا شرکت گاز را در راه نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح جامعه یاری رسانند. 


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از همه مشترکین گرامی به ویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، بررسی باز بودن خروجی دودکش ها و نصب کلاهکH ، پاییز و زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حسین اکبر گاز گیلان رشت استان گیلان گاز طبیعی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از نصب ۳۹۴۸ علمک در سال ۱۴۰۲ در شهرها و مناطق سخت‌گذر روستایی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳۹۴۸ علمک گاز تازه در سطح استان نصب شد که از این تعداد ۱۸۶۵ علمک در شهرها و ۲۰۸۳ علمک در روستاها بوده است.

وی با اشاره به سخت‌گذر و دوردست‌بودن روستاهای باقیمانده و سختی چند برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار، افزود: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در شهرها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ علمک در روستاها نصب شده است.

دیگر خبرها

  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال