Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@12:36:13 GMT

سردار رحیمی از علت تاخیر پلیس ۱۱۰ گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۶۸۴۷

‍‍‍‍‍‍

رئیس پلیس پایتخت از ترافیک سنگین و فعالیت پلیس ۱۱۰ گفت و افزود: روزانه بیش از سی هزار تماس تلفنی با مرکز پیام پلیس گرفته می‌شود که پاسخگویی به یک سوم درخواست ها میسر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار "حسین رحیمی" در گفتگوی صریح و صمیمی با شبکه خبر از عملکرد، کمبودها، خواسته‌ها و تلخ و شیرین‌های دوره ۴ ساله فرماندهی خود در تهران بزرگ گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت درباره تاخیر حضور پلیس ۱۱۰ در صحنه جرم را حجم بالای تماس‌ها و مشکلات ترافیکی تهران اعلام کرد و افزود: با ۱۰۰ خط تماس در مرکز پیام ۱۱۰ بیش از سی هزار درخواست دریافت می‌شود که تنها ۱۰ هزار خواسته مردم اجرا می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت میانگین حقوق همکاران خود را بین ۵ تا ۶ میلیون گفت و افزود: بر اساس حجم کاری که در تهران است تعداد ۸۴ کلانتری در تهران بسیار کم است.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با افزایش ضریب امنیت جامعه نباید هیچگونه سرقتی وجود داشته باشد. بیش از ۴۰ درصد مجرمانی که بازداشت می‌شوند تکراری اند و سابقه بازداشت داشته اند.

سردار رحیمی افزود: توقع ما از خودروسازان داخلی این است که در بحث ایمنی و کاهش تلفات در بحث رانندگی، کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند.

رئیس پلیس تهران گفت: سرقت خودرو‌های تولید داخلی و محتویات داخل آن برای سارقان به شدت آسان است و متاسفانه بر روی ایمنی خودرو‌ها اقدامی آن طور که باید و شاید انجام نشده است.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران گفت: چندین سال است که خودرو‌های فرسوده از دور خارج نمی‌شود و یا اینکه به کندی انجام می‌شود. ناوگان حمل و نقل عمومی تهران هم، جوابگوی نیاز‌های پایتخت نیست.
فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در ادامه گفتگو از راه حل مشکل ترافیک پایتخت می‌شنوید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: نیروی انتظامی ، سردار رحیمی ، پلیس پایتخت ، ترافیک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سردار رحیمی پلیس پایتخت ترافیک سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. در  ابتدای این یادداشت آمده است: «بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی کرده بود هرگز گمان نمی‌کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس، شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه اوست و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده‌اش خواهد نشست.»

در ادامه این یادداشت آمده است:‌« این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون‌شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباش‌گری خلافکاران نیست. اراذلی که گمان می‌کنند می‌توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده‌خواهی‌های خود برهم بزنند، کافی است نگاهی به اخبار حوادث خبرگزاری‌ها وروزنامه‌ها بیاندازند تا با زنجیره‌ای از اخبار کشفیات و دستگیری‌های پلیس آگاهی روبه‌رو شوند.»

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین نوشت:‌ « شاید شروع یک پرونده با قانون‌شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می‌زنند. افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روز برای مقابله با جرائم و آسیب‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می‌کنند. اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی‌آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.»

ولی‌پور گودرزی در پایان این یادداشت نیز درخواستی را از مردم مطرح کرد و نوشت:‌ « در پایان از شهروندان گرامی دعوت می‌کنم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها یاری‌گر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.»

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت