Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری قبل از مسابقه با استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت:  چه زمانی که مقابل استقلال بازی کردم و چه در حال حاضر که برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل این تیم قرار می‌گیرم، شرایط برایم خیلی دشوار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تیمی بازی داریم که فوق العاده سخت‌کوش و جنگنده است. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم تا هواداران از آن لذت ببرند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است.

او در مورد این که تیم‌های دیگر معتقدند هوادار تیم ناشناخته‌ای است، گفت: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت هستند؛ زیرا باید بدون شناخت از حریف بازی کنید. ما نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته ایم، اما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. بازیکنان ما می‌خواهند با تمام توان بازی کنند و نتیجه بگیرند. امیدوارم فردا بازی خوبی از آب در بیاید و همه از آن لذت ببرند.

عنایتی درباره تغییر مالکیت در باشگاه هوادار، گفت: سریال‌های زیادی بابت انتقال تیم داشتیم و خودم در بیش از ۹ جلسه شرکت کرده ام. اواخر با دوستی برخورد کردم که خیلی به ما کمک کرد. از علیرضا معصومی تشکر می‌کنم که دستم را باز گذاشت. او با تمام وجود به ما کمک کرد. امیدوارم بتوانم در جای دیگر برای او جبران کنم. معصومی با این که مالک شده بود، مصاحبه‌ای نکرد؛ اما دوستان دیگری بودند که به واسطه مالکیت از خرید تیم صحبت می‌کردند. اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد، اما سکوت کردم. نمی‌توانستم از لحاظ مالی شرایط را مهیا کنم، اما در حال حاضر اتفاق خوبی افتاده است. علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه است و در مورد اخبار باشگاه پاسخگو خواهد بود. 

عنایتی در مورد تغییر نام هوادار به دیهیم گفت: این اتفاق هنوز نیفتاده است، اما وقتی مالکیت عوض می‌شود، ممکن است تغییراتی به وجود بیاید. دوستانی که در راس کار قرار دارند، می‌توانند نام باشگاه را تغییر دهند که هنوز صد در صد نیست، اما فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید

بازی تاج و تخت فصل بیست و یک / داستان آغاز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال رضا عنایتی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه دستگردی میزبان صنعت نفت بود که موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد.

نفتی‌ها به کسب امتیاز از این مسابقه نیاز مبرمی داشتند و برای زدن گل تساوی در نیمه دوم تلاش می‌کردند اما با این حال بازی جوانمردانه آبادانی‌ها تحسین برانگیز شد.

در شرایطی که نفت آبادان قعر نشین تا ثانیه‌های پایانی حمله می‌کرد، وقتی در طول نیمه دوم بازیکنان هوادار به علت مصدومیت روی زمین افتادند، طالب ریکانی و مصطفی احمدی توپ را بیرون زدند تا بازی جوانمردانه را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت