Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@18:42:23 GMT

فیلمبرداری "پارانوئید" تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۱۰۶

فیلمبرداری فیلم کوتاه « پارانوئید » به نویسندگی و کارگردانی حسام اسدی و تهیه‌کنندگی سید علیرضا شاه‌حسینی پس از هشت ماه توقف به علت پاندمی کرونا به پایان رسید. ناطقان: به نقل از روابط عمومی، این فیلم در حالی فیلم‌برداری خود را به اتمام رساند که تمام عوامل واکسینه شدند. فیلم کوتاه «پارانوئید» به طور خاص به اختلال روانی « پارانویا » در قالب داستانی اجتماعی و خانوادگی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پارانوئید روایت پدری است که مبتلا به این اختلال است و به علت فشارهای عصبی ناشی از این بیماری دچار مشکلات قلبی نیز شده است. دختر و داماد او که کارگاهی رو به ورشکستگی دارند پدر را برای مدتی در خانه خود نگهداری می‌کنند. مشکلات از زمانی آغاز می‌شود که پدر عزم رفتن به خانه‌اش را می‌کند.

حسام اسدی - کارگردان این فیلم می‌گوید: ساخت این فیلم کوتاه با توجه به موج های مختلف کرونا مدت زیادی طول کشید اما تمامی عوامل متعهدانه تا پایان کار در کنار این پروژه ماندند . او عشق و علاقه تمامی عوامل را نشانه آشکاری از پتانسیل فیلم کوتاه میداند.

در این فیلم کوتاه ، اصغر امیدی نژاد ،شبنم صادق زاده ،نیما ذاکر و منصور میر شفیعی ایفای نقش کرده اند.

سایر عوامل عبارتند از : دستیار کارگردان : مجتبی ابراهیم نژاد  ، تصویر بردار : مهران نوتاش ،صدا بردار : مهران نوروزی ،گریم : گیتی رنجبر،منشی صحنه : فرشته صادق زاده ،طراح لباس : هیوا برزگر ،تدوین : پیام قادری ،مشاور تدوین : علی رستگار ،مشاوره پزشکی : لیلی محتشم ،عکاس : مجتبی ابراهیم نژاد، مشاور رسانه ای : محسن سرافراز منبع: ایسنا برچسب ها: فیلمبرداری ، پارانوئید ، فیلم کوتاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلمبرداری پارانوئید فیلم کوتاه فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر

مجید قناد به تازگی در یک مصاحبه گفته است که در اوایل دهه شصت حتی دست زدن کودکان در صدا و سیما هم سانسور می‌شد. او گفته مجبور شده‌اند ۷ قسمت را دوباره فیلمبرداری کنند تا بچه‌ها تک انگشتی دست بزنند!

فرناز رهنما هم در مصاحبه دیگری گفته مجبور شده‌اند سکانس‌هایی را دوبار فیلمبرداری کنند تا او این بار نام همسرش را بدون کلمه «جان» صدا بزند. در این گزارش نگاهی کرده‌ایم به سانسور‌های عجیب و غریب در صدا و سیما.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین ۱۳۷۹ دستگاه برای ثبت الکترونیک آرا در قائمشهر
  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر