Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان در گروه E، بنفیکا در خانه از میزبان پذیرایی می کند.

از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بنفیکا در خانه خود میزبان بایرن مونیخ است. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این بازی: 

اطلاعات بازی بنفیکا و بایرن مونیخ تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 28 مهر 1400 (20 اکتبر 2021) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیو دو اسپورت لیسبائو بنفیکا(لیسبون) هفته برگزاری: هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 22-2021 داور:  اوویدیو هاتگان(رومانی) بررسی وضعیت تیم های بنفیکا و بایرن مونیخ بنفیکا در دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان توانست بارسلونا را با سه گل در هم بکوبد و به همین خاطر روحیه بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این تیم در دو بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان گلی نخورده و خط دفاع مستحکمی دارد اما به طور قطع کار سختی مقابل خط حمله آتشین بایرن مونیخ و روبرت لواندوفسکی خواهد داشت. از سوی دیگر بایرن مونیخ در دیدار این هفته خود در بوندس لیگا مقابل تیم رده دومی لورکوزن کار سختی نداشت و این تیم را با 5 گل در هم کوبید. آنها در هر دو مسابقه خود در لیگ قهرمانان هم به پیروزی رسیده اند و این روزها در اوج قرار دارند و بعید است نتوانند از سد بنفیکا بگذرند. اخبار بازی بنفیکا و بایرن مونیخ

ناگلزمان: گورتسکا فردا غایب خواهد بود؛ بنفیکا یکی از بهترین تیم های پرتغال است

اوپامکانو: چرا نباید فاتح لیگ قهرمانان شویم؛ از دفاع کردن لذت می برم

نونو گومز: بایرن مونیخ یکی از 3 تیم برتر دنیا است

ترکیب احتمالی بنفیکا و بایرن مونیخ

بنفیکا(3-4-3): ولاکودیموس| وریسیمو، اوتامندی، فرتونگن| گریمالدو، ماریو، ویگل، گیلبرتو| نونیز، یارمچوک، رافا

بایرن مونیخ(1-3-2-4): نویر| هرناندز، اوپامکانو، زوله، پاوار| کیمیش، گورتسکا| گنابری، مولر، سانه| لواندوفسکی

غایبان بنفیکا و بایرن مونیخ

بنفیکا: سفروویچ، لازارو(مصدوم)

بایرن مونیخ: اولرایش (مصدوم)، دیویس(احتمالی) 

جایگاه بنفیکا و بایرن مونیخ در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 2 بنفیکا 1 1 - 3 0 3 4 1 بایرن مونیخ 2 - - 8 0 8 6 رویارویی های پیشین بنفیکا و بایرن مونیخ

 

بهترین بازیکنان بنفیکا و بایرن مونیخ از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز بنفیکا نیکولاس اوتامندی (7.61) نونیز (2) ویگل (1) بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی(8.62) لواندوفسکی (4) توماس مولر (2) نکات آماری بازی بنفیکا و بایرن مونیخ بایرن مونیخ در 21 بازی از 23 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده است. بایرن مونیخ در 20 بازی از 23 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان دستکم دو گل زده است. بنفیکا در 5 بازی از 6 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. بایرن مونیخ در سه بازی اخیرش در لیگ قهرمانان دروازه اش را بسته نگه داشته است. بنفیکا در 6 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان شکست نخورده است. پیش بینی هواسکورد

بنفیکا 1-3 بایرن مونیخ

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بنفیکا و بایرن مونیخ لیگ قهرمانان بایرن مونیخ بازی بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون

بازیکن آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هافبک فرانسوی رئالی‌ها شوخی جالبی انجام داد که مورد توجه اهالی فضای مجازی قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلمان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک حاشیه جالب همراه شد.

یکی از بازیکنانی که در پایان این بازی در میکسدزون با خبرنگاران مصاحبه کرد، توماس مولر بود که گفت‌و‌گوی کوتاهش توجه اهالی فضای مجازی را جلب کرد. پس از آنکه خبرنگار شبکه CBS از ستاره باسابقه بایرن مونیخ ( کسی که یکصدوپنجاهمین بازی‌ خود در لیگ قهرمانان را انجام داد) پرسید؛ آیا احساس پیر بودن نمی‌کند، اورلین چوامنی، هافبک رئال مادرید از راه رسید و گفت‌و‌گوی آنها را متوقف کرد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

این اتفاق با واکنش طنز‌آمیز مولر همراه شد و او پس از خندیدن و چشمک زدن به چوامنی، گفت؛ «فکر می‌کنم که چوامنی دارد گوش می‌کند که ببیند ما در بازی بعدی از چه تاکتیکی استفاده خواهیم کرد.»

چوامنی پس از شنیدن حرف‌های مولر جلوی دوربین رفت و با او دست داد و رو به دوربین لبخند زد.

مولرو یارانش هفته آینده در صورتی که در برنابئو موفق به شکست رئال مادرید شوند، جواز صعود به فینال را کسب خواهند کرد که این پنجمین حضور ستاره آلمانی در فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ