Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@13:51:54 GMT

بدعادت به معجزه 

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۱۷۲

بدعادت به معجزه 

چرا باید پرسپولیس برنده دیدار با الهلال در خانه این تیم و مقابل 20هزار هوادارش باشد؟چرا باید خریدهای میلیون دلاری حریف را به هیچ انگاشت وجدا شدن سه بازیکن مهم قرمزها را بی اهمیت دانست؟چرا باید تیمی که نه اسپانسردارد،نه هیات مدیره ونه مدیرعامل و نه حتی پول کافی برای پرداخت دیون خارجی و داخلی بیاید و برای سال دوم برود به فینال آسیا؟ مگرهمه چیزهمیشه ،مسخره ،مسخره بازی، همیشگی  ماست؟ نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعصب و خوب بودن در همه شرایط و همه این حرف ها تا جایی تیم را پیش می برد و آنجا قرار نیست لزوما پای جامی در میان باشد.حریف هم به اندازه خودش تعصب دارد و لزوما با سیب زمینی طرف نیستیم.

حقیقت همانی بود که دیدیم. تقویم فوتبال ایران صد در صد به ضرر پرسپولیس بود.الهلال درکوران لیگش است و پرسپولیس 3 ماه  که به جزبازی با استقلال تاجیکستان، هیچ بازی رسمی ای انجام نداده است. الهلال 6 ماه قبل تیمی به مراتب ضعیف تر از امروز بود اما با خریدهای گران و با کیفیت نواقصش را برطرف ساخت و حتی نسبت به یکی دوماه قبل مقابل استقلال (به واسطه برگزاری لیگ)تیمی به مراتب هماهنگ تر و بهتر شد.فارغ از اینکه النصر تیم بهتری است یا این تیم، سرانجام یکی از این دو تیم حرفه ای، پولدار و پربازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رود تا شرقی ها دست کم روی کاغذ با حریفی رو به رو شوند که همانند خودشان حقیقتا حرفه ای و پر ابزار است.

کلا بهتر است فوتبال ما با این وضعیت اسفبار اقتصادی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را  فراموش کند. همان صعود از گروه و حضور در یک چهارم نهایی برای ما کافی است. بلند پروازی را فراموش کنیم.پرسپولیس هنر کرد و درچند ساله گذشته دو مرتبه فینال را دید. یحیی در دو سال قبل بزرگی و هنرش را نشان داده. نمی شود هر فصل 3 تا 5 ستاره را از تیم جدا کرد و انتظار داشت با سقف محدود بودجه ،بلافاصه ستاره جانشین آورد و درجا نتیجه گرفت. دیروز نه مهدی ترابی همان ستاره همیشگی بود نه لک و نه سرلک و نه هیچ یک دیگر. دنبال دلیل بگردید به 10 فاکتور اصلی و مهم می رسید که قطعا در انتهای آن شاید اتخاذ تاکتیک نامناسب یحیی هم باشد اما مگر با همین یحیی پرسپولیس دوبار فاتح لیگ و یکبار نایب قهرمان آسیا نشد؟ بی جهت یحیی و بازیکنانش را سلاخی نکنیم. آنها به سان آخرین سرداری بودند که با وجود همه کاستی ها برای فوتبال ایران در آسیا آبروداری کردند. دیگر خبری از معجزه و شاهکار و این دست از کارها نیست. بهترین کار را یحیی انجام داد که بلافاصله بعد از شکست  ریاض همه برنامه ها را کنسل کرد تا تیمش یکشنبه به ورزشگاه کاظمی برسد و تمرین کند. فتح ACL حقیقتا رویای بلندی برای فوتبال به غایت فقیر ماست. همین که پرسپولیس برای  ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود خودش عملیات فتح الفتوح است.

258 41

کد خبر 1565119

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟