Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:24:16 GMT

برترین عکس‌های سال آب و هوا را تماشا کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۱۸۴

برترین عکس‌های سال آب و هوا را تماشا کنید

انجمن سلطنتی هواشناسی، فهرست نهایی برگزیدگان رقابت عکاس سال آب و هوا را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، ابرهای توفانی، برف و مه از جمله موضوعات آثاری است که در این دوره از رقابت عکاسی عکاس سال آب و هوا شرکت داده شدند.

امسال عکس «مه صبحگاهی» که توسط «جیولیو مونتینی» به ثبت رسیده عنوان عکاس سال آب و هوا را به این عکاس اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس در یک روز پاییزی از کلیسایی که بر فراز تپه‌ای در شهر «ایرانو» قرار دارد به ثبت رسیده است.

«مه صبحگاهی»

برگزیدگان شاخه‌های مختلف این رقابت سالانه که به همت انجمن سلطنتی هواشناسی بریتانیا برگزار می‌شود از بین بیش از ۸۹۰۰ اثر متعلق به ۳۳۰۰ عکاس از بیش از ۱۱۴ کشور برگزیده شدند.

امسال همچنین یک شاخه دیگر به این رقابت عکاسی اضافه شده است تا امکان حضور در این رقابت عکاسی با ثبت تصاویر از طریق موبایل نیز وجود داشته باشد.

علاوه بر عکاس سال آب و هوا برگزیدگان بخش‌های مختلف این رقابت نیز مشخص شدند.

در ادامه تعدادی از برندگان و آثار قابل‌توجه این دوره را مشاهده می‌کنید:

برنده بخش عکاس سال جوان آب و هوا اثر «فینیکس بلو» برنده بخش برگزیده مردمی اثر سرژه زاکو برنده بخش موبایل اثر قصر الحصن اثر قابل توجه بخش اصلی رقابت اثر «اوجنی بوریسوف» اثر قابل توجه بخش موبایل اثر «سوزان اندروز» اثر قابل‌توجه بخش عکاسان جوان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عكاسي رقابت عکاسی رقابت عکاس قابل توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است

غرفه استانداری فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حالی در نخستین روز برگزاری با استقبال مراجعه کنندگان و سرمایه‌گذاران همراه شد که دکتر احمد وحیدی وزیر کشور نیز از آن بازدید و با توانمندی‌ها و زنجیره‌های ارزش این استان در حوزه‌های فولاد، گیاهان دارویی، گردشگری و کشاورزی بیشتر آشنا شد.

او با قابل توجه ارزیابی کردن این ظرفیت‌ها گفت: یکی از اتفاقات خیلی خوب، برگزاری نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها برای دومین سال متوالی به همت وزارت کشور و استانداری‌هاست.

وزیر کشور با بیان اینکه تلاش شده زنجیره‌های ارزش در هر استان تعریف و زمینه جذب سرمایه‌گذار برای آنها فراهم شود، گفت: باید با ارزیابی ابتدا و انتهای زنجیره بهترین زنجیره‌های ارزش شناسایی و انتخاب شوند، علاوه براین گروه‌هایی که می‌توانند در راستای هم افزایی و هدفمندی در استان‌ها تعریف شوند نیز باید مشخص شوند.

وحیدی یکی از ویژگی زنجیره‌ها را امکان شکل گیری به صورت درون استانی و برون استانی عنوان و خاطرنشان کرد: دستیابی به اشتغالزایی هدفمند از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ازرش است.

او با بیان اینکه تعداد قابل توجهی زنجیره‌های ارزش در استان‌های مختلف کشور شکل گرفته است، گفت: خوشبختانه زنجیره‌های ارزش به سمت بلوغ خودشان حرکت می‌کنند و در این نمایشگاه اتفاقات خیلی خوب همراه با شور و نشاط قابل توجهی را شاهد بودیم.

وزیر کشور تسهیل کار سرمایه گذاران و ایجاد زمینه انتخاب برای آنها را از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ارزش عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان