Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: از فردا ثبت نام طرح جهش تولید مسکن آغاز می شود و افرادی که فاقد مسکن هستند و فرم ج آنها سبز است حتما در این طرح ثبت نام کنند.

خبرگزاری میزان - رستم قاسمی در حاشیه حضور در جلسه عصر امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه در خصوص طرح جهش تولید مسکن، گفت: کمیسیون عمران جزء خانواده وزارت راه و شهرسازی است و ما مرتبا برای ارئه گزارش و کمک گرفتن از دوستان به این کمیسیون مراجعه می‌کنیم؛ در واقع حمایت‌های خوبی صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به تصویب قانون جهش تولید مسکن اشاره کرد که امروز راهگشای بخش مسکن در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز کمیسیون خواستار ارائه گزارش از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه جهش تولید مسکن بود که براساس گزارش ارائه شده برای تمام شهر‌های کشور نیاز‌های زمین را مشخص کردیم و در بیش از ۹۰۰ شهر زمین‌های متعلق به دولت شناسایی شد.   وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصویب سقف تسهیلات هر واحد مسکونی در طرح جهش تولید مسکن، فردا ظهر سامانه ثمن راه اندازی می‌شود و مردم می‌توانند با توجه به مزیت‌های طرح ثبت نام خود را تکمیل کنند.   قاسمی تاکید کرد: اصرار ما بر این است که افراد فاقد مسکن که فرم ج آن‌ها سبز است حتما در این طرح ثبت نام کنند چراکه فرصت ایجاد شده برای ثبت نام در این طرح شاید فرصت استثنایی باشد.    وی بیان کرد: اینکه در ۴ سال ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی انجام شود بدین معنی نیست که سالی یک میلیون واحد مسکن ساخته شود چراکه باید ساخت تعداد بیشتری مسکن را در سال اول آغاز کنیم که برنامه نیز این چنینی است که بتوانیم ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی را آغاز کنیم و در ۴ سال به عدد ۴ میلیون واحد برسیم.   بیشتر بخوانید: آغاز ثبت نام طرح جهش تولید مسکن از فردا/ شرایط ثبت نام اعلام شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی جهش مسکن وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی جهش مسکن وزارت راه و شهرسازی طرح جهش تولید مسکن راه و شهرسازی میلیون واحد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی

شما شهروندان عزیز در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

عدم پیشرفت مسکن ملی متقاضیان بجنورد را در نیمه راه گذاشت

تنکابنی‌ها در انتظار دریافت کلید طلایی مسکن ملی

روند کند ساخت مسکن ملی متقاضیان سیرجانی را گلایه‌مند کرد

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است

ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس