Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر در یک نشست خبری، به تمامی سوالاتی که در چند وقت اخیر در مورد او و تیمش مطرح شده است، پاسخ داد. 

اوله گونار سولسشر همراه با مارکوس رشفورد، در نشست خبری خود قبل از بازی منچستریونایتد - آتالانتا حضور یافت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، سولسشر در ابتدای این نشست در خصوص شایعاتی که حکایت از دلخوری مارکوس رشفورد از دست او داشتند گفت:

این حرف ها را کنار بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به عملکرد مارکوس درون زمین و بیرون از آن، خیلی افتخار می کنیم. شما از یک تکه از صحبت ها، تیتر ساختید. 

سولسشر در ادامه با دفاع از کادر دستیارانش گفت:

هر تیمی دوره دشواری را پشت سر می گذارد و ما می دانیم که خودمان الان در یکی از این دوره ها هستیم. کادر فنی ما بسیار شگفت انگیز است. میزان توجه آن ها به جزییات، جلسات تمرینی، روند آماده سازی تیم، همه و همه... فکر نمی کنم می توانستم انتظار چیز بهتری را داشته باشم. آن ها افرادی از جنس منچستریونایتد هستند که به تیم در راستای پیشرفت کمک می کنند.  

از سولسشر پرسیده شد که تیمش از باخت در بازی گذشته چه چیزی آموخت که او جواب داد:

پس از بازی چه کردم؟ مثل هر بازی دیگری به تحلیل آن پرداختیم و دنبال نقاطی بودیم که می توانیم از آن نظر پیشرفت کنیم. اما باید به سرعت توجهات را معطوف به بازی بعدی یعنی آتالانتا کرد. ما روی اموراتی که باید در آن ها خوب باشیم، تمرکز می کنیم.  

کریستیانو رونالدو در این مدت به مشارکت نکردن کافی در امر پرسینگ متهم شده است. سولسشر در این رابطه هم حرف هایی برای گفتن داشت.

ما ۱۱ بازیکن با شرح وظایف متفاوت درون زمین داریم. ما ترکیبی را به زمین می فرستیم که بتواند ما را برنده کند. اگر برنده نشویم، همیشه انتقاداتی وجود خواهد داشت. او هر آنچه از دستش برای کمک کردن به تیم بر می آید را انجام می دهد.  

اما تعریف «فصلی موفقیت آمیز» برای سولسشر چیست؟

بازیکنان از این وضعیت راضی نیستند. آن ها عزم و اراده بالایی دارند. دریافت کردن چهار گل، چشم ما را بر روی حقایق باز کرد.  

خبرنگاری پرسید: «نشان دادن واکنشی مثبت در سریع ترین زمان ممکن چقدر مهم است؟» که سولسشر پاسخ داد:

بسیار زیاد. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هر تیمی سه بازی خانگی دارد که اگر در آن ها پیروز شود و در یکی از بازی های خارج از خانه هم نتیجه بگیرد، به احتمال زیاد صعود خواهد کرد. 

اما سوالی که همه منتظر شنیدن پاسخ آن بودند: «آیا سولسشر در شغل خود احساس امنیت می کند؟»

ما در طول سالیان پیشرفت کردیم. در نیم فصل ابتدایی حضور در تیم ششم شدیم، فصل پس از آن سوم شدیم و سال قبل نایب قهرمان. پیشرفت عملکرد تیم مشهود است. ما بازیکنانی را جذب کردیم که سطح انتظارات را بالا برد ولی همان خواسته‌ ای را داریم که سایر تیم های سطح بالا دارند. قطعا روی من فشار وجود دارد ولی قبلا هم چنین وضعیتی را تجربه کرده ایم. من دائما با باشگاه در تماس هستم. این یک ارتباط صاف و شفاف است.  

 جیمی کرگر گفته بود گری نویل و روی کین بر حسب دوستی خود با سولسشر از او حمایت می کنند. سرمربی منچستریونایتد در واکنش به این صحبت ها گفت:

ترجیح می دهم صحبت های آن دو نفر را تماشا نکنم! این تاثیری روی من ندارد. می بینید که بعضی از آن ها هر چند وقت یک بار صحبت می کنند. خودتان می دانید که بازی با لیورپول در پیش است. تا زمانی که باشگاه به من اعتماد داشته باشد، من هم ارزش های خودم را دارم. نظر جیمی کرگر هم چیزی را عوض نخواهد کرد. 

سولسشر در خصوص رویارویی با آتالانتا هم تصریح کرد:

بسیار تحت تاثیر سبک شان و نحوه بازیکن پروری آن ها قرار گرفته ام. واضح است که سرمربی توانمندی دارند. ما اماد (دیالو) را از همین تیم جذب کردیم و بازی های زیادی از آن ها را تماشا کردیم. فلسفه فوتبال تهاجمی آن ها، باب میل خیلی از هواداران است.  

صحبت از دیالو به میان آمد و در همین حین، خبرنگاری از آینده این بازیکن ساحل عاجی پرسید. 

او هفته قبل و قبل از بازی با لسترسیتی، اولین جلسه تمرینی همراه با تیم (پس از بازگشت از مصدومیت) را تجربه کرد. هنوز به روند ریکاوری ادامه می دهد و احتمالا زمانی که آماده شود، برای تیم زیر ۲۳ سال بازی خواهد کرد. روند پیشرفت او دقیقا همان طوری بوده است که می خواستیم... توانسته است زبان را یاد بگیرد. باید قبل از کریسمس در مورد او تصمیم گیری کنیم که آیا قرار است همین جا بازی کند یا راهی تیم دیگری شود. متاسفانه مصدومیتش بد موقع بود.  

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)