Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویای خاویر مانکیو انتقال ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه به نیوکاسل است

هشتاد درصد از سهام باشگاه نیوکاسل به صندوق سرمایه عمومی عربستان فروخته شده و زاغ ها حالا ثروتمندترین باشگاه جهان هستند.

طرفداری | خاویر مانکیو، مدافع راست اسپانیایی نیوکاسل از خریده شدن تیمش توسط مالکان عربستانی خوشحال است و رویای هم تیمی شدن با بازیکنانی بزرگ را در سر می پروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانکیو در مصاحبه با تلگراف اسپورت در خصوص حضور مالکان عرب در نیوکاسل گفت: 

می فهمم که خریداری شدن باشگاه توسط مالکان جدید، باعث بروز نفرت هایی از سوی دیگران خواهد شد اما به خاطر نفرت پراکنی دیگران، ما از لذت بردن از دوره کنونی دست نخواهیم کشید. رویای خرید چه بازیکنانی را برای نیوکاسل دارم؟ اگر من بودم، برای جذب ام باپه و هالند اقدام می کردم. اگر یک تیم پلی استیشنی داشتم، مسی و رونالدو را هم می آوردم اما هالند و ام باپه برترین بازیکنان برجسته جهان هستند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟