Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@23:26:39 GMT

بساط سگ‌های ولگرد از بوشهر جمع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۴۴۲

بساط سگ‌های ولگرد از بوشهر جمع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیده خاتون هلال بحر امروز در دومین نشست مردمی شورا در پویش ۴۸ هفته خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد اظهار داشت: پیرامون موضوع جمع آوری  سگهای بلاصاحب نشست‌های با شهرداری، فرماندار، مرکز بهداشت، محیط زیست و دامپزشکی گرفته شد و معاون خدمات شهری نیز بازدیدی از کمپ سگ‌های بلاصاحب یکی از استانها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر در پاسخ به درخواست شهروندان گفت: مشکل سگ‌های بلاصاحب امنیت و آسایش شهروندان ما را دچار مشکل کرده در دستور کار کمیسیون بهداشت و سلامت شورا قرار دارد و نشست‌های متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه واگذاری این کار به پیمانکار قبل با شواهد وضع موجود نتوانسته رضایتمندی ایجاد کند، در فاز اول با انتخاب پیمانکار جدید مقرر شد طی ۱۵ روز آینده مناقصه برگزار و کار جمع آوری سگ‌های بلاصاحب آغاز شود؛ ۱۲ منطقه محل تجمع این سگ‌ها نیز شناسایی شده است که بعد از این کار فاز دوم نیز فعال خواهد شد.

هلال بحر خاطر نشان کرد: هزینه عقیم سازی ۷۰۰ هزار تومان می‌باشد که در راستای کاهش هزینه مقرر شد از ظرفیت نیروهای جهادی نیز استفاده شود.

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: معضل  سایت دفع پسماند بوشهر یک مشکل ۳۰ ساله است که نشست‌های متعددی در مورد آن برگزار شده گرچه اقدامات مقدماتی در دستور کار شهرداری قرار گرفته اما به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای حل این مشکل انتقال سایت به مکان دیگری باشد که این مستلزم همراهی فرمانداری و استانداری با تشکیل کار گروه و اختصاص بودجه مورد انتظار است که با توجه به شروع کار استاندار محترم درخواست فوق طی نامه‌ای خدمت ایشان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر سگ های ولگرد بهداشت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند

وبسایت بلیپینگ‌کامپیوتر نخستین منبعی بود که بروز این مشکل را در ویندوز 11، ویندوز 10 و ویندوز سرور 2008 به بعد گزارش کرد. مایکروسافت می‌گوید به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل برای ویندوز ممکن است VPN را مختل کند. این شرکت درباره این به‌روزرسانی وضعیت نوشت: «دستگاه‌های ویندوز ممکن است پس از نصب به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2024 (KB5036893) یا به‌روزرسانی پیش‌نمایش غیرامنیتی آوریل 2024 با مشکل اتصال VPN مواجه شوند». مایکروسافت در حال کار بر روی اصلاح آن است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، وبسایت بلیپینگ‌کامپیوتر نخستین منبعی بود که بروز این مشکل را در ویندوز 11، ویندوز 10 و ویندوز سرور 2008 به بعد گزارش کرد. گزارش‌های کاربران در ردیت متفاوت بوده است؛ برخی از نظر دهندگان می‌گویند که VPN‌های آنها پس از نصب به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال‌های رمزگذاری‌شده آنها واقعاً قطع شده است.
 
مایکروسافت توضیح داده است: «ما در حال کار برای یافتن راهکاری برای آن هستیم و در نسخه آینده به‌روزرسانی را ارائه خواهیم کرد».

 
فعلاٌ تنها راهکار موجود حذف نصب (uninstall) همه به‌روزرسانی‌های امنیتی است. در چنین شرایط ناخوشایندی برای مدیرعامل ساتیا نادلا، او هفته گذشته گفت که از مایکروسافت می‌خواهد «امنیت را بالاتر از چیزهای دیگر» قرار دهد.
 
حداقل یکی از کاربران ردیت مدعیست که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN مشکل را حل کرده است، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که قبل از اقدامات جدی‌تر این روش را امتحان کنید.
 
اگر تصمیم به حذف به‌روزرسانی‌های امنیتی دارید، مایکروسافت به شما روش آن را گفته است. این شرکت در یادداشت‌های مربوط به وصله‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU ترکیبی، از گزینه خط فرمان DISM/Remove-Package با نام بسته LCU به عنوان آرگومان استفاده کنید. شما می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages».

دیگر خبرها

  • مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد
  • فیلم | قصه ایرانی‌های تبعیدی؛ مشکل ما شناسنامه است
  • اتلاف روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان
  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • تغییر رنگ و بوی آب پکیج
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا