Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:21:53 GMT

۲ جایزه جشنواره ایروان برای فیلم کوتاه ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۵۲۵

۲ جایزه جشنواره ایروان برای فیلم کوتاه ایرانی

به گزارش عصر سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، فیلم کوتاه پُرسه با عنوان بین‌المللی DeathNight Girl به نویسندگی و کارگردانی علی دادرس و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری اخیرا به پایان رسیده و برداشتی آزاد از داستانی کوتاه نوشته آنتوان چخوف است. 

مصطفی پروین، بنفشه ریاضی، معین ضرابی، نسیم مهماندوست، عرفان کریم‌خان‌زند، شیوا بخشی و هدیه رضوانی‌فر بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به شهرام نجاریان (مدیر فیلمبرداری)، مهدی سعدی (تدوین)، سهیلا گلستانی (انتخاب بازیگر)، مهدی علینقی‌پور (طراح صحنه و لباس)، سعید آهنگرها (طراح چهره‌پردازی)، مهدی جمشیدیان (صداگذار)، شهاب رضایی (صدابردار)، محمد واحدی و آناهیتا خواجه‌پور (گروه کارگردانی)، محمدرضا دادرس (مدیر تولید) و شیوا بخشی (عکاس) اشاره کرد.

جشنواره فیلم کوتاه ایروان اولین حضور بین‌المللی پُرسه است که از ۱۵ تا ۱۸ اکتبر در دو بخش بین‌المللی و ملی برگزار شد و مهم‌ترین جوایز بخش بین‌الملل را به این فیلم ایرانی اختصاص داد.

برچسب‌ها آنتوان چخوف سینمای ایران در جهان سهیلا گلستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آنتوان چخوف سینمای ایران در جهان سهیلا گلستانی آنتوان چخوف سینمای ایران در جهان سهیلا گلستانی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد

تین نیوز

سید علی حسینی رییس سابق ستاد حمل و نقل و سوخت: وقتی من در ستاد سوخت سمت داشتم، مدیر شرکتی به ما مراجعه کرد و گفت که طرحی داریم که تمام موتورسیکلت ها که آلایندگی بالایی دارند را در کمتر از یک ساعت گازسوز می کنیم و توضیح داد که باک این موتور را بر می داشتند و به جای آن یک مخزن گاز می گذاشتند و قسمت کاربراتور را هم گازسوز می کردند و برای سوخت گیری هم طرح های جالبی داشتند. نمونه هایی هم ساخته بود و آن را هم به مسئولان ذیربط ارائه داده بود اما  کسی آن را جدی نگرفته بود.

این فرد دو سال پیش در هند در نمایشگاهی محصول خود را عرضه کرد و در بازدیدی که وزیر صنعت هند از غرفه آنها داشت نظرش جلب شده و او را به دفتر خود دعوت کرده و تمامی مقدمات قرارداد با او را فراهم و در عرض چند روز با او قرارداد امضا کرده بودند. او تاکنون 25 میلیون موتورسیکلت را در هند گازسوز کرده اما در ایران در پیچ و خم موافقت مسئولان هنوز گرفتا است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست