Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:05:32 GMT

تکریم خانواده شهدا را از وظایف اصلی خود می‌دانیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۵۴۷

تکریم خانواده شهدا را از وظایف اصلی خود می‌دانیم

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با تعدادی از ایثارگران و خانواده شهدای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم نسبت به این عزیزان تا حد توان و اختیارات، تکالیف خود را انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم. از همه اختیارات خود برای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد تا کارها انجام شود و مطالبات عزیزان محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید وظیفه خود را نسبت به جامعه عزیز ایثارگران انجام دهیم و موضوع مهمتر الگوبرداری از ایثارگران در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است که باید همواره مورد توجه مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: ایثارگران تکلیف خود را در قبال جامعه و نظام اسلامی به بهترین وجه انجام داده و در ایثار و مقاومت و از جان گذشتگی خود به بهترین نحو عمل کرده اند. همه ما باید این الگو و فرهنگ را مورد توجه قرار دهیم و اگر تحولی در سازمان تأمین اجتماعی قرار است اتفاق افتد، بهترین الگوی ما ایثارگران عزیز هستند.

موسوی الگو برداری و ترویج فرهنگ ایثار را ازمهمترین نیازهای امروز کشور و سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه باید بسیار کار کنیم و هر جا توانستیم مصادیق این فرهنگ را شناسایی کنیم و این فرهنگ که الگوی کارآمدی و تحول گرایی است را به بهترین وجه در جامعه ترویج کنیم.

وی رسیدگی به مسائل ایثارگران و خانواده معظم شهدای سازمان تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بهتر است سازوکاری برای رسیدگی به مسائل ایثارگران فراهم شود و این عزیزان همواره بتوانند مسائل خود را پیگیری کنند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم