Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سوم مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا، تیم های زنیت و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی زنیت و یوونتوس: اطلاعات بازی زنیت و یوونتوس تاریخ برگزاری: چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۰ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم گازپروم آرنا، سن پترزبورگ هفته برگزاری: هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۲-۲۰۲۱ داور: ساندرو شرر (سوئیس) بررسی وضعیت تیم های زنیت و یوونتوس زنیت طی هفته های اخیر در لیگ روسیه به مشکل خورده و آن ها در دو بازی اخیرشان شکست خورده اند اما با این حال، هنوز صدرنشین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای صعود از گروه در لیگ قهرمانان اروپا، این بازی برای تیم روس تعیین کننده است و شکست خوردن در این بازی شانس تیم سرگی سماک برای صعود را کم خواهد کرد، به خصوص این که چلسی بازی آسانی مقابل مالمو دارد. از سوی دیگر یوونتوس که اوضاعش در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب است، در سری آ هم توانسته با سامان دادن به وضعیت دفاعی اش، در مسیر پیروزی حرکت کند. یوونتوس الان از روحیه خوبی برخوردار است و آن ها برای کسب برد به سن پترزبورگ خواهند رفت. ماتیاس دلیخت به این بازی رسیده تا بتواند روی توپ های بلند که تخصص سردار آزمون و آرتم دزیوبا است، به خوبی خط دفاعی یووه را پوشش دهد. یوونتوس مقابل، یک آزمون مشکل خواهد داشت و البته حواس مدافعان بیانکونری باید به سردار آزمون، مهاجم تاثیرگذار این تیم هم باشد. اخبار بازی زنیت و یوونتوس الگری: زنیت مهاجمانی خاص و متفاوت دارد؛ دلیخت فردا بازی می کند شزنی: در حال عبور از دوران سخت هستم؛ هرگز حس نکردم از یوونتوس دورم بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم سرگی سماک، سرمربی زنیت: یوونتوس ماشین نتیجه گیری است ترکیب احتمالی زنیت و یوونتوس (اسکای ایتالیا)

زنیت (۱-۱-۳-۵): کریتسیوک | سوترومین، باریوس، چیستیاکوف، لوورن، داگلاس سانتوس | مالکوم، کوزیائف، وندل | کلودینیو | آزمون 

یوونتوس (۲-۴-۴): شزنی | دنیلو، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو | کوادرادو، بنتانکور، لوکاتلی، برناردسکی | کیه زا، موراتا غایبان زنیت و یوونتوس

چلسی: محمد اوزدوئف (مصدوم)، یاروسلاو راکیتسکی (مصدوم / احتمالی)

یوونتوس: پائولو دیبالا (مصدوم) آدریان رابیو (قرنطینه) جایگاه زنیت و یوونتوس در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۱ یوونتوس ۲ – – ۴ – ۴ ۶ ۲ زنیت ۱ – ۱ ۴ ۱ ۳ ۳ رویارویی های پیشین زنیت و یوونتوس

این سومین رویارویی تاریخ دو تیم است. زنیت و یوونتوس در فصل ۰۹-۲۰۰۸ لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر هم تیمی بودند. بازی رفت در سن پترزبورگ با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت، یوونتوس با سوپرگل خاطره انگیز الساندرو دل پیرو، یک بر صفر پیروز شد.
بهترین بازیکنان زنیت و یوونتوس از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز زنیت داگلاس سانتوس (۷.۸) کلودینیو، الکسی سوترومین، دالر کوزیائف، وندل (۱) یاروسلاو راکیتسکی (۲) یوونتوس الکس ساندرو (۷.۶۷) آلوارو موراتا، پائولو دیبالا، الکس ساندرو، فدریکو کیه زا (۱) رودریگو بنتانکور، فدریکو برناردسکی (۱) نکات آماری بازی زنیت و یوونتوس یوونتوس در هشت رویارویی اخیرش با تیم های روس، تاکنون نباخته است (۷ پیروزی و ۱ تساوی مقابل همین زنیت) زنیت در پنج بازی خانگی اخیرش مقابل تیم های ایتالیایی فقط یک بار باخته است (بازی با میلان، اکتبر ۲۰۱۲) یوونتوس در ۸ دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، ۷ بار پیروز شده است (شکست ۲-۱ مقابل پورتو) پیش بینی هواسکورد

زنیت ۰-۱ یوونتوس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی زنیت و یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس